Po Nově zdraží reklamu i Prima
Průměrnou cenu za tzv. GRP, tedy zásah jednoho procenta osob z cílové skupiny, od ledna zvedne o 19 až 24 procent. Informovala o tom tisková mluvčí Primy Jana Kocová. Nova přitom o několik dní předtím mediálním agenturám prezentovala zvýšení průměrných cen za reklamní čas pro rok 2009 až o 20 procent.
Zvýšením cen se Prima snaží bojovat s dlouhodobě klesajícími hospodářskými výsledky. V pololetí 2008 sice zvýšila tržby o čtvrtinu na 508 milionů švédských korun, provozní zisk jí za stejné období klesl o 28,4 procenta na 63 milionů švédských korun. Její podíl na trhu se v druhém čtvrtletí 2008 nepatrně zvýšil o 0,3 procenta na 20,8 procenta. V meziročním srovnání však poklesl o 1,1 procenta.
Zdraží také. Prima zvedne cenu reklamy o 20 procent.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz