Novináře trápí špatné tiskové zprávy
Víc než polovina z nich – celkem 57 % – dostává v průměru jednu až 25 tiskových zpráv denně. Z celkového počtu přečtených zpráv jich ale 78 % novinářů skutečně použije méně než čtvrtinu. Výsledky průzkumu také ukázaly, že jen 4 % novinářů dostává zprávy, které jsou pro jejich zaměření relevantní víc než ze tří čtvrtin. 78 % respondentů dál uvedlo, že z celkového počtu přečtených tiskových zpráv skutečně použije jen čtvrtinu. Dalších 14 % respondentů použije 26 až 50 procent zpráv. Za jednoznačně nejdůležitější při posuzování tiskové zprávy označili novináři její obsah neboli hodnotu jejího informačního sdělení. Většina respondentů uvedla, že všechny doručené tiskové zprávy nečte.
Přemíra balastu. Informace se ztrácejí mezi superlativy a klišé.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz