TV Deko se mění na deko
Rozhodlo o tom vedení společnosti Chello Central Europe, která kanál provozuje od jeho startu v prosinci 2005. „Jako móda prochází neustálými proměnami, i tato televizní stanice uzrála k tomu, aby její pestrá programová nabídka byla zasazena do nového výtvarného rámce, který se poprvé objevil na obrazovkách 26. září,“ konstatovala při této příležitosti marketingová manažerka Chello Central Europe Barbora Florková.
Stanice deko, jejíž obnova proběhla pod heslem dynamičnost, design, dnešní móda a jejíž profil byl radikálně pročištěn, si jako základ svého nového výtvarného pojetí zvolila žlutou barvu slunečního odstínu, barvu světla, která je výrazná, ale zároveň také teplá a vlídná. Všudypřítomná žlutá barva stanice deko by měla korespondovat s podzimní programovou nabídkou, s níž jsou spojena jména, jako je například Brad Pitt nebo maďarská celebrita Juci Némethová.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz