TV Barrandov představila nové logo
„Symbol navazuje na estetiku světa filmových a televizních hvězd a vytváří tak vazbu s dlouholetou slavnou historií Barrandovských filmových atelierů,“ řekl při této příležitosti mluvčí televize Janis Sidovský. Logo vytvořilo grafické oddělení televize vedené Ondřejem Semotánem a autorem jeho podoby je typograf Tomáš Polívka.
Jak říkají sami jeho tvůrci, logo svým otevřeným gestem vybízí k hravosti a spolupráci na originálním obrazu nové televize. Otevřený první cíp hvězdy má divákům ukázat přístupnost stanice pro jejich nápady a náměty. „Výběr prvního cípu je zcela záměrný a značí, že názory diváků jsou pro TV Barrandov prvořadé. Interakce s divákem je zřejmá při prvním pohledu na logo, kdy hvězda symbolizuje člověka s otevřenou náručí,“ přiblížil symboliku loga Sidovský.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz