V USA sledoval olympiádu v TV rekordní počet diváků
Divácký zájem podle očekávání kulminoval při plaveckých závodech s účastí Michaela Phelpse. Například polohovou štafetu na 4x100 metrů, v níž získal své rekordní osmé zlato, sledovalo v jeden moment 31,1 milionu Američanů. NBC tím překonala svůj 18 let starý divácký rekord. Organizátoři vyšli stanici vstříc a kvůli časovému posunu se plavecká finále konala netradičně dopoledne místního času.
Za exkluzivní práva pro americký trh zaplatila NBC zhruba 14,34 miliardy korun, přesto si její šéfové mohou mnout ruce. Příjmy díky rekordnímu diváckému zájmu přesáhly 17,5 miliardy korun. Cena půlminutového spotu v hlavním vysílacím čase stála v přepočtu 12 milionů korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz