Wyborowa nejrychleji rostoucí značkou alkoholu
ZNAČKA: Vodka Wyborova zaznamenala v loňském roce nárůst prodejů o 52 % oproti roku 2006. Stala se tak nejen nejrychleji rostoucí značkou v kategorii vodek, ale také nejrychleji rostoucí mezinárodní značkou alkoholu vůbec. Wyborowa zaujímá v první stovce mezinárodních prémiových značek alkoholu 56. místo v pořadí, v roce 2006 to bylo 85. místo. Tyto značky jsou označovány za „milionářské“, protože jejich prodej přesahuje milion devítilitrových kartonů ročně. Prodeje vodky Wyborowa v roce 2007 dosáhly 1,8 milionů devítilitrových kartonů. Největším trhem značky je její domovské Polsko, kde se objem prodeje v posledních dvou letech téměř ztrojnásobil a dnes činí milion kartonů. Po Polsku se nejvíc této vodky prodá ve Francii, Itálii, Británii, Mexiku, Kanadě a Číně. Značka těží především nového tvaru lahve a nové komunikační platformy, vyvinuté globální reklamní agenturou Wieden + Kennedy. Poselství této komunikace je jednoduché: „wodka“ pochází z Polska, což prý dokazuje rukopis z roku 1405, kde je výraz wodka poprvé uveden.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz