V roce 2008 se uskuteční již 6. ročník soutěže o nejlepší produkty na českém finančním trhu - Zlatá koruna
Do 5. ročníku soutěže Zlatá koruna, který se konal v roce 2007, přihlásilo 62 finančních společností celkem 175 produktů. Odborníci i široká veřejnost mezi nimi zvolili nejlepší produkty roku dostupné na českém finančním trhu. Výsledky Zlaté koruny tak byly, stejně jako v předchozích letech, pro každého účastníka trhu dobrým vodítkem při nesnadném rozhodování, jaký produkt si vybrat.
Soutěž představila oproti předcházejícím ročníkům celou řadu novinek. Nově byly, nad rámec základních 15 produktových kategorií, vyhlášeny dvě hlavní ceny - Novinka roku a Cena veřejnosti. První z nich, Novinku roku, zvolili svým hlasováním členové odborné poroty - Finanční akademie.
Nominovány mohly být pouze produkty, jež byly uvedeny na český trh v průběhu posledního roku. Cílem bylo ocenit nové inovativní produkty, které nějakým způsobem výrazně přispěly k rozvoji českého finančního trhu. Do Novinky roku bylo nominováno celkem 47 produktů.
V druhé hlavní kategorii, Ceně veřejnosti, rozhodli svými hlasy o nejoblíbenějším produktu sami klienti. Hlasovalo se napříč všemi kategoriemi. Hlasování bylo dvoukolové. V první etapě do konce března probíhalo na www.zlatakoruna.info nominační hlasování, v němž bylo možné hlasovat - nominovat jakýkoliv finanční produkt, který byl v dané chvíli dostupný na českém trhu.
Celkem bylo zasláno 10 087 hlasů a jimi nominováno 314 různých produktů. Dvanáct produktů s největším počtem hlasů postoupilo do druhého kola, do finále. Finálové hlasování probíhalo nejen na www.zlatakoruna.info, ale také prostřednictvím SMS zpráv. V druhém finálovém kole bylo zasláno celkem 10.601 hlasů.
Mezi 15 základních produktových kategorií byla loni nově zařazena kategorie Neživotní pojištění, v níž Finanční akademie poprvé hodnotila také produkty povinného ručení, havarijního pojištění a pojištění majetku.
Soutěž Zlatá koruna je na českém trhu výjimečná i díky počtu hodnotitelů - odborníků sdružených ve Finanční akademii. V roce 2007 přesáhl počet členů Finanční akademie stovku. Je to velice reprezentativní vzorek ekonomických odborníků, publicistů a zástupců akademické sféry.
Zapojte se letos do hlasovní veřejnosti i vy. Dejte svůj hlas – nominaci svému nejoblíbenějšímu finančnímu produktu na českém trhu. Nominovat jej můžete prostřednictvím www.zlatakoruna.info a to do 31.3.2008. V dubnu bude potom zahájeno finálové kolo hlasování o Cenu veřejnosti.
Hlasujte a vyhrajte zde!
Každý měsíc jeden vylosovaný hlasující získá báječnou dovolenou - zájezd dle vlastního výběru od CK FISCHER a další tři vylosovaní exkluzivní členství ve Worldclass Health Academy nebo další atraktivní ceny!
Zlatá koruna v číslech
- První ročník soutěže Zlatá koruna se uskutečnil v roce 2003.
- Za dobu pěti let existence bylo do Zlaté koruny přihlášeno dohromady 760 produktů. Nejméně v roce 2003 – 95 produktů, nejvíce v roce 2004 – 204 produktů.
- Ročník 2007 drží rekord v účasti finančních společností, které přihlásily své produkty, celkem jich bylo letos 62. Nejmenší účast byla v roce 2005, kdy do soutěže poslalo produkty 45 přihlašovatelů.
- Finanční akademie začínala v roce 2003 s 62 členy, v roce 2007 již hodnotilo přihlášené produkty 102 akademiků.
- Produktem, který získal nejvíce ocenění a bodoval jako jediný ve všech dosavadních ročnících, je SERVIS 24 České spořitelny. V letech 2003 a 2005 získal Zlatou korunu, v ročnících 2004, 2006 a 2007 Stříbrnou korunu.
- Nejvíce Zlatých korun (celkem 3) získaly produkty eBanky – Osobní účet v letech 2003, 2004 a 2006, Zamykání platební karty v letech 2005, 2006 a 2007.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz