Kurzy.cz - Akcie cz, kurzy měn, forex, zlato.
TOP: Akcie CZ Akcie svět Kurzy měn Komodity Zlato Forex Diskuze Zákony Kalkulačka Hypotéky Tarify Práce Půjčky Počasí

Vladimír Urbánek (Kurzy.cz)
Tiskové zprávy  |  16.1.2008 14:38:35

Internet za rok 2007 hlásí 2 mld. do reklamy


Internet za rok 2007 inkasoval 2 miliardy korun od domácích zadavatelů reklamy.  Tuto informaci hlásí aktuální výsledky projektu měření internetové reklamy AdMonitoring realizovaný pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Tato informace je o to aktuálnější, že je v ní započítán i celoroční výkon portálu Atlas.  Vstupem posledního velkého  hráče českého internetu do měření byla  ukončena první fáze provozu AdMonitoringu. K dnešnímu dni mohou zájemci získat data o 120 médiích, z nichž 108 deklaruje a 12 je monitorováno nezávisle.  Od ledna letošního roku se také zapojilo jedno z největších mediálních zastupitelství u nás Impression Media se 73 médii a celkově bude ke konci ledna monitorováno 193 serverů . Podle předsedy Výkonné rady SPIR Tomáše Búřila potvrdil monitoring internetové inzerce svoji funkčnost, data poskytují relevantní informace o výkonech médií a jsou dobrým analytickým zdrojem pro plánování rozpočtů a jednotlivých reklamních kampaní. Datové výstupy již dnes odebírá většina mediálních agentur a velkých médií u nás.

                       Z celkové roční částky 2 mld. připadá téměř polovina objemu na podzimní a předvánoční kampaně s maximem dosahujícím v listopadu  - 264 mil. . Průběh reklamních investic ilustruje graf č. 1. Prvenství  v objemu investovaných  peněz dosáhla společnost  Seznam.cz s 789 mil. , následovaný firmami NetCentrum ( 434 mil. ) a MAFRA (312 mil. ).  Celou hitparádu měřených médií zveřejňuje graf č. 2. Seznam médií včetně jejich provozovatelů zapojených v projektu AdMonitoring najdete na  adrese

http://www.admonitoring.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=18

 

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 37 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor  zavádí i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.

 

Kateřina Hrubešová

Výkonná ředitelka SPIR

Více zpráv k tématu Rozpočet příští rok

Hodnocení článku: 10 | 8 | 6 | 4 | 2 | 0




Internet za rok 2007 hlásí 2 mld. do reklamy

Diskuze a názory

Na dané téma nejsou žádné názory.






Zobrazit sloupec 

Kalkulačka

Výpočet čisté mzdy

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Sociální příplatek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Důchodová kalkulačka

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby

Běžné účty

Hypotéky

Stavební spoření

Podílové fondy

Směnárny - Euro, Dolar

Práce, Úřad práce

Programátor python

Developer Java

Investice

Makroekonomika - ČNB

Zlato online, Stříbro, Ropa

Burza - ČEZ

Pojištění

Povinné ručení

Penzijní připojištění

Penzijní fondy

Podnikání

Obchodní rejstřík

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Nový občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Další odkazy

Auto - TÜV spolehlivost

Monitoring ekonomiky

Mapa webu

Volby

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Copyright © 2000 - 2016

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.,

ISSN 1801-8688

Ochrana údajů