Vladimír Urbánek (Kurzy.cz)
Tiskové zprávy  |  16.01.2008 14:38:35

Internet za rok 2007 hlásí 2 mld. do reklamy


Internet za rok 2007 inkasoval 2 miliardy korun od domácích zadavatelů reklamy.  Tuto informaci hlásí aktuální výsledky projektu měření internetové reklamy AdMonitoring realizovaný pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Tato informace je o to aktuálnější, že je v ní započítán i celoroční výkon portálu Atlas.  Vstupem posledního velkého  hráče českého internetu do měření byla  ukončena první fáze provozu AdMonitoringu. K dnešnímu dni mohou zájemci získat data o 120 médiích, z nichž 108 deklaruje a 12 je monitorováno nezávisle.  Od ledna letošního roku se také zapojilo jedno z největších mediálních zastupitelství u nás Impression Media se 73 médii a celkově bude ke konci ledna monitorováno 193 serverů . Podle předsedy Výkonné rady SPIR Tomáše Búřila potvrdil monitoring internetové inzerce svoji funkčnost, data poskytují relevantní informace o výkonech médií a jsou dobrým analytickým zdrojem pro plánování rozpočtů a jednotlivých reklamních kampaní. Datové výstupy již dnes odebírá většina mediálních agentur a velkých médií u nás.

                       Z celkové roční částky 2 mld. připadá téměř polovina objemu na podzimní a předvánoční kampaně s maximem dosahujícím v listopadu  - 264 mil. . Průběh reklamních investic ilustruje graf č. 1. Prvenství  v objemu investovaných  peněz dosáhla společnost  Seznam.cz s 789 mil. , následovaný firmami NetCentrum ( 434 mil. ) a MAFRA (312 mil. ).  Celou hitparádu měřených médií zveřejňuje graf č. 2. Seznam médií včetně jejich provozovatelů zapojených v projektu AdMonitoring najdete na  adrese

http://www.admonitoring.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=18

 

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 37 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor  zavádí i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.

 

Kateřina Hrubešová

Výkonná ředitelka SPIR

Hodnocení článku: 10 | 8 | 6 | 4 | 2 | 0


Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:

Po 16:27  Tour de Fleet 2017 vyvrcholí v Praze Radek Stolář (Kurzy.cz)
11.10.2017  Jak matkám samoživitelkám pomoci na trh práce? Markéta Höfferová (Kurzy.cz)


Internet za rok 2007 hlásí 2 mld. do reklamy

Diskuze a názory

Na dané téma nejsou žádné názory.






Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz - Akcie cz, kurzy měn, forex, zlato.
TOP: Akcie CZ Akcie svět Kurzy měn Komodity Zlato Forex Zákony Kalkulačka Hypotéky Tarify Práce Půjčky Školení Volby Počasí

Kalkulačka

Výpočet čisté mzdy

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Sociální příplatek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Důchodová kalkulačka

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby

Běžné účty

Hypotéky

Stavební spoření

Podílové fondy

Směnárny - Euro, Dolar

Práce, Úřad práce

Programátor python

Developer Java

Investice

Makroekonomika - ČNB

Zlato online, Stříbro, Ropa

Burza - ČEZ

Pojištění

Povinné ručení

Penzijní připojištění

Penzijní fondy

Podnikání

Obchodní rejstřík

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Nový občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - TÜV spolehlivost

Monitoring ekonomiky

Mapa webu

Volby

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Copyright © 2000 - 2017

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.,

ISSN 1801-8688

Ochrana údajů