(Kurzy.cz)
ÚOHS přezkoumá ceny televizní reklamy
Předseda Úřadu na ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) řekl, že úřad prozkoumá chování hlavních televizních stanic. Reagoval na to, že TV Nova od příštího roku zvýší ceny reklamního času v průměru o 20 %. K zvýšení cen přistoupí i Česká televize (o 15 %) a TV Prima (o 20 %). Společnost Vodafone sdělila, že pokud ceny televizní reklamy výrazně stoupnou, dovede si představit převedení části reklamního rozpočtu do jiných reklamních kanálů. Podle našeho názoru v souvislosti s cenovou politikou TV Nova nevyvstanou žádné významné problémy.
Patrick Vyroubal
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz