Kooperativa nabízí k povinnému ručení živelní pojištění zdarma, rozšířené asistenční služby a další výhody
Širokou nabídku výhod a nadstandardních služeb připravila pro motoristy letos na podzim Kooperativa – druhá největší pojišťovna na českém trhu. „V pojištění vozidel se klienti stále více zajímají o to, co všechno pojišťovna kryje, s jakými limity, a také o dodatečné výhody či bonusy, které dostanou. To je velmi správný trend, protože lidé by se v tak důležitých věcech, jako je pojištění – které mají zásadní vliv na jejich bezpečí, pohodlí a klid – rozhodně neměli orientovat pouze podle ceny,“ komentuje rozšířenou nabídku služeb Kooperativy člen představenstva a náměstek generálního ředitele firmy Martin Diviš.
Kooperativa bude i nadále poskytovat k povinnému ručení živelní pojištění zdarma. Kromě toho obdrží stávající i noví klienti poukázku na rozšířené asistenční služby, která bude platná až do konce roku 2009. Každý zákazník bude moci využít pomoci na cestách nejen v případě nehody, ale i v případě poruchy. „Klienti budou moci tuto speciální poukázku využít k odtahu či uskladnění vozidla zdarma či na hodinu práce mechanika, případně může sloužit k využití linky právní poradny při koupi a prodeji motorového vozidla.
V zahraničí pak pro ně tento poukaz znamená zapůjčení náhradního vozidla až na sedm dní a bez omezení počtu ujetých kilometrů. Podle průzkumů, které jsme mezi motoristy učinili, je pro ně rozšířená asistenční služba zajímavá a velmi žádaná. Tato nabídka vychází stejně jako živelní pojištění z naší strategie nabídnout motoristům takové nadstandardní služby, které jsou principiálně spojeny s pojištěním vozidel,“ vysvětlil Diviš.
Unikátní živelní pojištění od Kooperativy chrání všechna osobní a užitková vozidla do největší povolené hmotnosti 3 500 kg, která mají povinné ručení u Kooperativy, a vztahuje se na rizika povodeň, záplava, úder blesku, vichřice, krupobití, sesuv půdy, lavina, pád stromu či stožáru a požár. „Letos v lednu, kdy vichřice shazovala stromy, tuto výhodu ocenilo na dva tisíce našich klientů, kterým Kooperativa v rámci povinného ručení zaplatila za škody způsobené orkánem Kyrill přes 30 milionů korun. Zájem o povinné ručení s živelním pojištěním zdarma dokumentují ostatně i čísla z České kanceláře pojistitelů – Kooperativě přibylo v letošním prvním pololetí na 40 tisíc nových klientů,“ uvedl Diviš.
Kooperativa rovněž nabízí vysokou rychlost a kvalitu likvidace škod. „Stále platí náš zcela konkrétní závazek, že do tří hodin od nahlášení pojistné události z pojištění vozidla se s klientem spojí naši pracovníci a situaci s ním vyřeší. Jaká pojišťovna skutečně je, poznáte v zásadě až ve chvíli, kdy ji potřebujete. Tento fakt si my v Kooperativě velmi jasně uvědomujeme,“ zdůraznil Diviš.
Další zajímavou novinkou je možnost získat celoroční kartu cestovního pojištění s výraznou slevou – klient, který má povinné ručení od Kooperativy, za ni zaplatí 600 Kč oproti standardním 2340 Kč.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz