Richter + Frenzel otevřel největší koupelnové studio v ČR
Největší koupelnové studio v České republice dnes otevřela společnost Richter + Frenzel. Nachází se v Praze 9 v blízkosti ulice Průmyslová a na ploše více než 1400m2 nabízí 52 reálných koupelnových setů v rozmanitých stylech a cenových kategoriích. Kromě profesionálního přístupu personálu a široké nabídky koupelen, z nichž některé dokonce pocházejí z dílny významných zahraničních designérských domů, zavádí Richter + Frenzel služby, které zde dosud nikdo neposkytoval. A tak se nakupování v tomto studiu stává pro zákazníky příjemným a zcela novým zážitkem.
Patentované unikum
Koupelnové studio Richter + Frenzel, které patří mezi největší ve střední Evropě, nabízí jako jediné v České republice svým zákazníkům možnost sestavit si svou budoucí koupelnu v reálném měřítku 1:1. To je možné díky unikátní technologii, kterou si společnost nechala v Německu, kde se nachází její sídlo, patentovat. Tzv. reality kout umožňuje během několika minut vytvořit reálný prostor koupelny a tu zaplnit vybranými komponenty a doplňky podle vlastních představ. „Jsme velmi hrdí na to, že můžeme českým zákazníkům představit tuto novinku, která je v našem oboru doslova revoluční. Díky reality koutu mají naši zákazníci možnost zkoušet různé varianty a zvolit skutečně nejlepší prostorové i designové řešení dle svých potřeb. A věřte mi, žádný jiný způsob vám tento reálný zážitek z vaší budoucí koupelny nezprostředkuje,“ uvedl jednatel společnosti Richter + Frenzel Jan Dvořák.
Na vlastní kůži
Jelikož je každý člověk zcela jedinečný a má i jedinečné potřeby a proporce, standardizované typy van nemusí vyhovovat všem. Proto společnost Richter + Frenzel přišla s tzv. vanovým testem, který umožňuje vyzkoušet si vanu na vlastní kůži. Díky polohovatelnosti tohoto simulátoru je možné nastavit nejen délku a její hloubku, ale i velikost úhlu pro opření zad. „Tedy nikoli jen ,od oka', jak tomu bylo doposud, ale na základě vlastního prožitku si zákazníci mohou vybrat vanu, která jim nejlépe vyhovuje. Zvolená forma se pak dá aplikovat na většinu nabízených van a designů,“ připomíná Dvořák.
Stejným způsobem si může zákazník otestovat i sprchový kout pomocí stupňovitě rozšířitelné sprchy. Sprchové stěny může libovolně posouvat, až nalezne rozměr, který mu nejlépe vyhovuje a umožňuje mu dostatečnou volnost pohybu. V tomto zkušebním sprchovém koutu lze i nasimulovat různé tvary sprchových vaniček.
Kromě 52 komletních koupelen nabízí studio také široké spektrum jednotlivých komponentů. Pro zákazníky je připraveno 120 koupelnových setů (zahrnující umyvadlo, záchod a bidet), 150 armatur (umyvadlová, sprchová, bufetová, vanová a dřezová baterie) a více než 5 000 dalších položek.
Profesionální přístup personálu a fenomén Německa
V novém koupelnovém centru Richter + Frenzel bude zákazníkům odborně radit proškolený personál. Vysokou úroveň kvalifikace svých zaměstnanců společnost podporuje nejrůznějšími vzdělávacími programy. Konzultace, které zákazníkům poskytují, bývají časově náročné, proto personál centra preferuje, když se zákazníci objednají předem. V Německu je Richter + Frenzel skutečným fenoménem, neboť tamější zákazníci se musí pro velký zájem objednávat až dva měsíce dopředu. Jedná se o nejžádanější centrum, a tak si zájemci musí na nejvyšší kvalitu i jedinečnou nabídku zboží a služeb počkat.
Nové koupelnové studio společnosti Richter + Frenzel nabízí komplexní zpracování návrhu koupelny od nákresu, počítačového zpracování přes zkoušku v reálném modelu, tzv. reality koutu, až po kontakt na montážní službu, která provede finální realizaci koupelny.
Na vlastní kůži
Vysoce kvalitními obklady především zahraniční, ale i české produkce zásobuje koupelnové studio Richter + Frenzel jeho výhradní dodavatel, Keramika Soukup. Firma, která svým objemem prodaného zboží zaujímá přední pozici na českém trhu v oboru obkladů, dlažeb, stavební chemie a následných produktů, si zde otevřela svou vzorkovnu a zákaznické centrum. Zákazníkům koupelnového studia bude firma kromě široké škály obkladů poskytovat i odborné poradenské služby. „Společnost Richter + Frenzel je předním prodejcem sanitárního vybavení u nás. Spojení se stabilním partnerem chápeme jako vstřícný krok vedoucí ke zlepšení nabídky služeb zákazníkům, neboť díky působení na jednom místě se zjednoduší výběr i nákup. Předpokládáme také, že bude možné společně vstupovat do rozsáhlejších projektů a propojit zákaznické portfolio,“ těší se na spolupráci zakladatel a ředitel firmy pan Jiří Soukup.
Společnost Richter + Frenzel ve svém novém koupelnovém studiu nabízí širokou škálu koupelnových konceptů pro široké spektrum zákazníků – nabídka centra osloví jak ty nejnáročnější, tak i ty, již se rozhodují i podle ceny.
Tři koncepty, tři styly
V novém koupelnovém studiu společnosti Richter + Frenzel může zákazník vybírat ze tří základních koupelnových konceptů: pure, classic a modern. Set pure nabízí nadčasové koupelny – jejich čisté linie a formy spolu s jednoznačnou funkčností ve třech variantách: pure eco pro zákazníky, kteří sledují cenu, pure young pro mladé lidi a malé i větší rodiny a pure comfort pro skutečné znalce, kteří od koupelny požadují nadstandard z hlediska kvality, vybavení i designu a široké využití.
Forma a interiér stylových koupelen classic jsou inspirovány starými slavnými časy noblesních luxusních hotelů, paláců a panství. Návrháři v tomto konceptu využívají nejmodernější techniku v kombinaci s přepychovým designem, a to opět ve třech variantách: classic retro, classic romantic a classic mix.
Oproti tomu koupelny kreativního konceptu modern jsou trendově orientované, využívají neobvyklé materiály a zaměřují se na svěží a moderní vzhled. V tomto koupelnové stylu je stále běžnější, že se na návrzích podílejí módní návrháři a designéři z celého světa. Například Joop, Allessi nebo Sieger, kteří své umění přenesli do designu koupelnového vybavení. Tento koncept je určen zákazníkům, již si zakládají na moderním životním stylu.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz