Čína bude do roku 2026 potřebovat 3,400 nových letounů, Boeing
Celkový počet čínské letecké flotily by se tak mohl ke konci roku 2026 navýšit až na 4,460 letadel což je čtyřnásobek současného stavu a bude to největší komerční letecký trh mimo území USA. Nejvyšší nárůst osobní letecké dopravy lze očekávat v roce 2008 během konání letních olympijských her v Beijingu.
Boeing dále dodává že čínská letecká vnitrostátní doprava vzroste do roku 2026 až pětinásobně a bude tak lehce převyšovat vnitrostátní linky Severní Ameriky. Letecká doprava mezi Čínou, Severní Amerikou a Evropou vzroste během následujících 20 let na dvojnásobek a počet měst které spojí letecké linky se zvýší na trojnásobek.
Boeing očekává že jeho investice dosáhnou během příštích 20 let asi 2,8 bilionů dolarů a v této periodě vyrobí celkem 28,600 nových komerčních letadel. Americký letecký gigant rovněž prognózuje že se mu podaří dosáhnout asi 60% podílu na čínském trhu. Konkuruje mu ase evropský Airbus který staví montážní linku na severu Číny čímž se mu bude lépe dařit proniknout na trh.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz