Google zavede na portálu YouTube reklamní spoty
Google koupil YouTube loni v listopadu za 1,65 miliardy dolarů. K reklamě na tomto portálu dosud přistupoval opatrně, aby neodradil jeho uživatele. Zatím tak byly na YouTube k vidění pouze klasické reklamní bannery. Portál YouTube měsíčně navštíví více než 130 milionů lidí. Reklamní spoty se objeví po 15 sekundách přehrávaní a budou zabírat zhruba pětinu plochy videozáznamu. Pokud na ně uživatel během deseti sekund neklikne, opět zmizí. V opačném případě se videozáznam pozastaví a přehraje se reklamní spot v plné velikosti. Spot by měl podle portálu obsahově souviset s videozáznamem. Své reklamní spoty se již rozhodly na YouTube umístit například filmová studia 20th Century Fox a New Line Cinema či nahrávací společnost Warner Music Group.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz