Nový britský pánský časopis zakázal nahotu
„Nechceme uvádět naše čtenáře do rozpaků. Pokud bude na naší titulní straně žena, bude alespoň částečně oblečena,“ citoval deník The New York Times Mika Soutera, šéfa skupiny vydavatelů titulu.
Jeho slib tak odráží zatím jen nepatrnou revoluci v byznysu s pánskými časopisy v Británii. Radikálním posunem bude i jeho distribuce. Na 500 kopií bude týdně rozdáváno zadarmo na vlakových nádraží,v tělocvičnách dalších místech, která navštěvují mladí muži s nadprůměrnými výdělky. Distribuce proběhne zatím jen v Londýně a dalších pěti větších městech Británie.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz