Znáte cíl svého webu?
Tedy důležité je, aby zadavatel projektu znal svůj cíl, aby věděl, co po svých internetových stránkách chce. Přeje si, aby návštěvník zamířil ihned do kamenné lékárny, nebo je logisticky připraven na to, aby jeho zákazník vhodil příslušný počet balení do virtuálního košíku?
Cíle tedy mohou být dva. Konverzní akce, kdy chceme, aby uživatel něco udělal (nakoupil, objednal, vyplnil, hlasoval atd.), nebo branding, kdy si přejeme uživateli vštípit naši značku a nějaký relevantní pocit.
Absence konkrétních cílů bývá častou chybou. Další chybou bývá neznalost principu hodnocení a měření tohoto cíle. Obojí je důležité vědět hned od začátku, neboť různé cíle mohou znamenat různé weby, různé provedení a nároky na programátora i webdesign. Pokud svůj cíl znáte, realizace webu bude jednodušší a úspěšnější.
Ing. Pavel Hrstka Pears Health Cyber
Materiál je publikovaný v rámci spolupráce se serverem Pharm Business Magazine
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz