SPIR doporučuje sjednocení reklamních formátů
Dokument udává základní formáty display, pop-up, textové a video reklamy, pojmenovává je, určuje jejich maximální datovou kapacitu a definuje ovládací a ostatní prvky. Standarty jsou pouze doporučením, zástupci SPIR však doufají, že si jimi, v zájmu celkového pozdvižení úrovně internetové reklamy u nás, bude řídit většina subjektů na trhu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz