AB radio jako Radio Projekt
Týká se to mj. údajů o denním zásahu pro každý den,celkového počtů poslechů nebo například maximálního počtu posluchačů v jednom dni . Nové výstupy budou mít k dispozici provozovatelé stanic i zadavatelé rozhlasové reklamy už za měsíc únor. „Při vývoji nových statistik jsme se nechali inspirovat oficiálním průzkumem poslechovosti, na který jsou inzerenti zvyklí. Proti statistickým průzkumům můžeme navíc použít zřejmé výhody - naše data poskytují informace o skutečné, reálné, poslechovosti a detailní informace o poslechu každého posluchače,“ říká k novým výstupům Adam Křikava, ředitel společnosti AB radio.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz