Ze Citigroup je Citi a přišla o deštník
Schizofrenní Citi
"Citigroup má velmi schizofrenní image," říká pro agenturu Reuters Robert Passikoff, specialista na strategii firemních značek. "Potřebuje podpořit své služby a adoptovat novou značku, na jejímž základě by postavila komunikační strategii. Jenže spousta rivalů to již provedla, investovala do toho čas i peníze. Pro Citigroup přišel tento krok příliš pozdě," dodává. Šéf skupiny ale rozhodnutí brání.
Podle něj může dojít i ke snížení nákladů na reklamu. Jelikož většina firem skupiny nyní bude vystupovat pod jedním jménem, nebude nutné vytvářet tolik různorodých kampaní.
Bankovní baseball
K obdobnému kroku přistoupila například rivalská banka General Electric. Ta nyní vystupuje na finančním trhu pod jednotným jménem GE Money, ke kterému přidává jen přídomky jako Bank, Auto, či Multiservis.
Na podporu svého kroku uzavřela firma smlouvu s newyorským baseballovým týmem Mets. Jejich nový stadion ponese jméno "Citi Field" a otevřen bude v roce 2009. Po dvacet let bude Citigroup platit dvacet milionů dolarů ročně za to, že stadion bude mít její jméno
Tohoto deštníku se bankéři vzdali
Nové logo společnosti Citigroup
(Aktuálně.cz, Dušan Klimeš)
Poslední zprávy z rubriky Údaje o firmách:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz