Obchodní řetězce zvýšily výdaje na TV reklamu
Podle monitoringu TNS Media Intelligence loňské hrubé výdaje společnosti Lidl Česká republika na televizní reklamu bez slev, bonusů a vzájemných obchodů činily zhruba 179,6 milionu korun. Lidl tak mezi největšími televizními inzerenty obsadil 32. místo. Ještě v roce 2005 přitom diskontní prodejny Lidl do televizní reklamy neinvestovaly ani korunu. Hypermarkety Kaufland loni za televizní reklamu podle odhadů utratily 6,7 milionu korun. V roce 2005 Kaufland reklamu v televizi neměl.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz