(Kurzy.cz)
Prodej LUV se za 10M zvýšil téměř o 50%
Nejprodávanější značkou na českém trhu byl ve zmíněném období Ford 3326 prodanými vozy a meziročním zlepšením o 32%. Druhé místo obsadil Volkswagen s 3288 prodanými vozy a navýšením o 85,2%, pomyslný bronz patří Peugeotu s prodejem 2304 vozů a růstem o 72,2%. Další v pořadí se umístily Renault, Citroën a Mercedes-Benz.
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Štěpán Křeček, BHS
Tři měsíce v řadě klesají ceny potravin v České republice nejrychleji ze všech zemí Evropské unie
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz