GE Capital se mění na GE Money
Finanční divize GE buduje novou nadnárodní identitu svých aktivit. V globálním měřítku se mění jak obchodní jméno společnosti tak logo společnosti. Finanční skupina GE se pro tvorbu globální corporate identity rozhodla z důvodu celkové změny přístupu ke svým klientům a také z důvodu poskytování nových služeb v jednotlivých regionech.
Dle slov Martina Campiche, generálního ředitele marketingu GE pro Evropu a rozvíjející se trhy, Latinskou Ameriku a Kanadu, „doposud působily jednotlivé dceřinné společnosti jako různé firmy. Snahou firmy a cílem jejich komunikačních aktivit je usnadnit svým klientům identifikaci společnosti na globálním trhu.“ Při tvorbě jak loga tak komunikačních aktivit se bral ohled na rozdíly jednotlivých trhů. Ze 14 barevných provedení loga GE, bylo pro Českou republiku vybráno modré provedení. Jeho grafické ztvárnění nadále zůstává stejné jako v roce 2004.
Nový obchodní název GE Money byl vybrán ze 200 možných názvů na základě kvalitativního výzkumu v USA, Japonsku a Velké Británii a následně i v České republice. Celá komunikace má být přesná, optimistická a jednoduchá s orientací na přání zákazníků. V nejbližší době se tak objeví televizní spoty a printy s novým logem a sloganem „GE život podle vašich představ“, tvorbu a adaptaci realizuje pro GE reklamní agentura BBDO.
GE Money představuje změnu obchodního názvu těchto dceřinných společností:
GE Capital Bank --> GE Money Bank
GE Capital Multiservis --> GE Money Multiservis
GE Capital Leasing --> GE Money Auto
Cílem společnosti GE Money je se stát nejlepší kombinací spotřebitelsky orientované banky a splátkové společnosti. GE Money se bude snažit svým klientům nabídnout služby a produkty tam, kde je zákazníci potřebují a kdy je potřebují. Celá změna komunikace je úzce spjata s novými moderními produkty, které pro své zákazníky banka připravila pro rok 2005. Slogan „GE život podle vašich představ“ představuje pro GE podle slov Gerarda Rayena, předsedy představenstva a generálního ředitele GE Capital Bank a Country managera GE Consumer Finance pro ČR a SR, „cestu jakou děláme business, cestu kterou chceme jít. Je to cíl naší obchodní strategie.“
- db -
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz