Nejcennější značkou světa je nadále Apple
Nejcennější značkou světa zůstává Apple. Její hodnota se meziročně zvýšila o tři procenta na více než 184 miliard dolarů (přes čtyři biliony Kč). Vyplývá to z letošního žebříčku stovky nejcennějších značek světa, který sestavuje výzkumná společnost Interbrand.
Na druhém místě zůstala značka Google, jejíž hodnota vzrostla o šest procent na téměř 142 miliard USD. Apple a Google se drží na prvních dvou příčkách žebříčku již pátým rokem za sebou, upozorňuje Interbrand.
Na třetí příčku se letos dostala značka Microsoft, která tak odsunula na čtvrtou pozici značku Coca-Cola. Do první desítky se letos poprvé probojovala značka Facebook, která obsadila osmé místo. Její hodnota stoupla téměř o polovinu na více než 48 miliard dolarů.
Společnost Interbrand do výpočtu hodnoty značek zahrnuje například finanční výsledky produktů a služeb nabízených pod danou značkou či vliv značky na zákazníka.
Zdroje: Interbrand, ČTK
Patria Online je investiční portál s real-time daty zaměřený na domácí a zahraniční kapitálové trhy. Poskytujeme online informace a analytickou podporu z oblasti financí, makroekonomiky a investic. Samozřejmostí jsou také aktuální investiční tipy a dlouhodobá investiční doporučení. Akcie, měny, komodity, investice, doporučení - vše přehledně na jednom místě.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Štěpán Křeček, BHS
Tři měsíce v řadě klesají ceny potravin v České republice nejrychleji ze všech zemí Evropské unie
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz