Spot České spořitelny o profesoru Vojtovi skóroval na festivalu kreativity Clio Awards
Letos na jaře představila Česká spořitelna svůj nový komunikační koncept "Když ve vás někdo věří, dokážete víc." První spot, který líčí emotivní příběh dětského neurologa a terapeuta profesora Václava Vojty, bodoval už v Cannes Lions. Teď získává bronzovou medaili na jednom z nejprestižnějších mezinárodních festivalů kreativity Clio Awards, a to v královské kategorii filmu. Spot zde obstál v konkurenci několika tisíc přihlášených.
"Náš komunikační koncept je postavený na skutečných příbězích lidí a organizací, kterým pomáháme realizovat jejich projekty a sny, ať už prostřednictvím našich produktů, nebo finančními příspěvky partnerským neziskovým organizacím," říká Monika Hovorková, ředitelka marketingu České spořitelny. "Podporujeme organizaci RL CORPUS, která se v Čechách stará o vzdělávání terapeutů Vojtovy metody, a právě osobnost profesora Václava Vojty jsme zvolili pro náš první spot. Profesor Vojta by oslavil letos sto let, i proto jsme se ve spolupráci s jeho potomky dohodli, že přispějeme k dalšímu zviditelnění jeho metody nejen tímto spotem, ale i dokumentem," doplňuje Monika Hovorková.
Ke každému televiznímu spotu vzniká totiž i dokument. Ve spotu hrají herci, ale v závěrečném záběru, stejně jako v dokumentu, se objeví skutečné postavy. Například dokument o profesoru Vojtovi vznikl v úzké spolupráci s jeho potomky, kteří Vojtovu metodu sami praktikují. Syn Václav dokonce učil této metodě i herce oceněného spotu.
Na realizaci své komunikační kampaně spolupracuje Česká spořitelna s agenturou Young&Rubicam. "Těší nás dělat práci, která nejenže funguje, ale navíc víří stojaté vody české reklamy a nastavuje laťku i v mezinárodním měřítku," komentuje úspěch spotu o profesorovi Vojtovi kreativní ředitelka agentury Tereza Svěráková. Slavnostní ceremoniál udílení Clio Awards se koná 27. září v New Yorku.
Vedle spotu o profesoru Vojtovi letos Spořitelna uvedla i další tři příběhy svých klientů: pětibojařky Katky a její maminky, kterým pomohla služba Moje zdravé finance, malíře Pavla Šicha, který si s hypotékou od Spořitelny uskutečnil svůj sen o bydlení ve starém mlýně, a herce Josefa Zýky, jenž s půjčkou od banky rozjel prázdninovou divadelní školu pro děti.
- Clio Awards [nové okno]
- TV spot [nové okno]
- Dokument o profesoru Vojtovi [nové okno]
Andrea Studihradová
Tiskové centrum FSČS
Zařazeno | čt 14.09.2017 00:09:00 |
---|---|
Zdroj | Česká spořitelna |
Originál | csas.cz/banka/content/inet/internet/cs/sc_18776.xml |
Přílohy |