Moc zdravím,
podnikám 2 roky v péči o děti a za poslední dobu se mi podnikání docela pěkně rozjelo. Což je super, z druhé strany začíná být stále obtížnější evidovat a hlídat si všechny zakázky tak, abych vše skloubila dohromady. Už jsem přijala pár děvčat na dohodu, které mi pomáhají s přímou péčí. Začínám uvažovat o nějakém pomocníkovi, který by mi pomohl zakázky zpracovávat, ale zatím nemám peníze na dalšího člověka. Tak jsem začala pátrat a zjistila jsem, že existují už i nějaké informační systémy, které zakázky evidují. Namátkově jsem narazila na článek na webu (www.madambusiness.cz/papers/PMB_2013_04_web.pdf), kde píšou o nějakém informačním systému Izio s tím, že jejich produkt je určen právě malým firmám. Vzhledem k tomu, že článěk už je docela starší, říkám si, že už bych se mohla od někoho dozvědět nějaké reference a zkušenosti s jeho využíváním i u drobných podnikatelů. Má to vůběc pro takové živnostníky smysl? Není to jen ztráta času?
Nebo je na trhu i nějaký jiný produkt, který je využitelný pro tyto účely?
Předem díky moc za Vaše zkušenosti ...
Alena