Praha. Absolutní zhoršení služeb PPL - naprosto stejná zkušenost během 3 týdnů (24., resp. 25.1. a 8., resp. 9.1.). První den večer mezi 18. a 19. hodinou pošlou mail, že vám budou následující pracovní den doručovat zásilku mezi 8 a 18 hodinou - k upřesnění prý pošlou SMS v onen den. Nic nepřijde. Když kliknete ten následující pracovní den na odkaz zaslaný v e-mailu ke sledování zásilky, zjistíte, že zásilka je stále v depu. Na telefonický dotaz vám sdělí, že mají na doručení dva dny a že zásilku doručí až den následující. Hodinu upřesnit nemohou, to prý si udělá až řidič v den dodání. Úžasná služba! Tu první zásilku mi ale stejně doručili v původně avizovaný den v 15 hodin (i když byla stále vedena v depu) a SMS s tím, že jí doručí mezi 13.-15. hodinou přišla v 18:39 (ověřeno, že problém nebyl na straně operátora). Tu druhou jsem si raději nechala doručit na nějaký ten jejich ParcelShop - i když jsem nemocná, snad mi tam někdo dojde. Doručení PPL už nikdy!!!!