Příspěvky nebo odpovědi uživatele Karel Krejčí.
Výpis
příspěvků
1
až
20
(56)
Pochvala Centropolu
PetrKa: Řešil jsem to více než 2 měsíce před 3 měsíční výpovědní lhůtou. Normální lidé to jsou o tom nepochybuji, nenormální jsou procesy, kterými se snaží mařit právo zákazníka na změnu dodavatele.Přecházím k MND pokud se nebudou chovat slušně, v 3 měsíční lhůtě odcházím. Nysmyslná kritika ani obdivné tlachy obchodních zástupců mne nezajímají. Zajímá mne, jak se ke mně společnost chová(la) a toto nebylo dobře. Nicméně dodám že s fakturací jsem neměl v Centropolu problém. Děkuji za rozumný příspěvek do diskuze. KK
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Pochvala Centropolu
To co vyčtete z pár řádků z Vás dělá jasnovidce.... víte hned co jsem kdy a komu vypovídal .)))) Popisuji šmejdské jednání Centroplu :)))))) Zmíněná firma vyhrává e-aukce pro municipality, navíc jen určité% které pak troubí do světa. Nikoli koncové zákazníky tam to sbírají jiné firmy. Trochu jsem se poptal mezi lidmi z Vašeho oboru. Pár jich znám v několika firmách. Cena u Centropolu pro mne jako konečného zákazníka je mizerná, podmínky mizerné :) BTW. výpověď úspěšně podána, bye bye. To co popisujete je přesně wall board v Centropolu... bída :) Z mé vlastní zkušenosti s dovolatelností zkušeností s call centrem Centropolu. Taky tam voláte? :) Mimochodem, s kvalitním bilingem a je to přesně opačně než popisujete :) Méně na fakturaci více na cc, ale to třeba časem taky zjistíte. Holt nikdo učený z nebe nespadl. Tak to vnímám já :) Děkuji za názor. KK
Dosavadní doporučení:
přečíst
(6)
Vaše doporučení:
Pochvala Centropolu
To zda vyhrává nebo nevyhrává e-aukce nemá nic společného s tím, že se chovají jako ... V tom je problém.Což jste evidentně nepochopil. Kde píšu něco o jejich klepačích na vrata? Od jednoho alternativce, který mne hobluje co to jde, přecházím k jinému alternativnímu dodavateli, který mi dává mnohem lepší cenu a výrazně přívětivější smluvní podmínky s dobou neurčitou. Už to chápete? E-aukce a výsledky Centropolu, který se jimi pyšní mne jako plátce vlastní spotřeby v domácnosti opravdu nezajímají. A chci-li od Centropolu datum ukončení Smlouvy a ten se zdráhá mi jí sdělit, tak v tom je milý pane problém. Chci oboustraně korektní jednání a pokud se ke mně společnost chová po 3 letech Smlouvy kdy jsem jim zaplatil okolo 200 tisíc za energie a nechal jim pár desítek tisíc vydělat, jako k méně cennému hlupákovi. Pak v tom vidím problém (i to byl jeden z důvodů, proč jsem odešel od RWE a ČEZ). To že Vy to jako problém nevnímáte mne v celku nezajímá. Až budete mít něco k věci, tak to napište. Bezduché plácání o tom jak jsou skvělí v euakcích mne opravdu nezajímá. KK
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Pochvala Centropolu
Jaroslave mám jinou zkušenost, i když na začátku hodně podobnou. Při přechodu k Centropolu to bylo ťuťuňuňu... velmi příjemné jednání, uvítací sms. Při oznámení odchodu (nespokojenost s cenou - garance nejnižší ceny, která je nejnižší jen jménem) a požadavku na datum ukončení dodávky se jednání společnosti Centropol změnilo. Nekomunikovali, na jasný požadavek neodpověděli, a navíc si dovolí přes nezodpovězené dotazy (neurčitá odpověď, na přímý dotaz....) zkoušet novou výhodnější nabídku s dalším více letým úvazkem... NE děkuji takto si solidní jednání solidní společnosti, vůči zákazníkovi nepředstavuji. Takto se chovají šmejdi...
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(7)
Vaše doporučení: