Dotaz na firmu
Dobrý den, 3.1.2020 jsem poslala telefon na reklamaci do jejich P.O.Boxu, slečna na telefonu nejprve slibovala, že vzhledem k množství závad vrátí peníze. Dnes nám však přišlo upozornění od pošty, že nám posílají balíček. Dle apple podpory se jedná o již použitý telefon po záruce. Slečna v telefonu se mi doslova vysmála ve stylu "zkus nám to dokázat" neustále si mele svou, že se jedná o telefon ze zahraničí (prý z Turecka)a tudíž bez záruky od applu :-) Telefon navíc poslali na špatnou adresu, takže bůhví, kde nakonec skončí. Celou situaci hodlám po víkendu nahlásit na Policii ČR a poslat podnět ČOI. Telefon prý opravili a odmítají mi uznat odstoupení od kupní smlouvy. Asi každý chápe, že jim již nedůvěřuji a navíc se cítím podvedená jejich zamlčením skutečného původu telefonu i jeho stavu a stáří. Pokud se chcete přidat k trestnímu oznámení, klidně mě kontaktujte na email.
Vypsat:
vlákno
Dosavadní doporučení:
přečíst
(
10)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
41až
60
(60)