Cháá je pravda že z této společnosti se stává nezávislá televize. Ono je to vidět i ve zprávách kde se snaží zařazovat jako jediná i méně populární příspěvky. I když je to velice opatrný posun k demokracii ale posun to je. NOVA má s takovou to strategií budoucnost na našem trhu. Jestli se CET 21 ubírá tímto směrem i v jiných státech tak má zdárnou budoucnost cháá
Novu ke zvýšení ceny vede zájem inzerentů o umístění reklamy. V situaci, kdy není schopna uspokojit převis poptávky, nezbývá jí podle Vlčka "než na to reagovat". "Z pohledu komerčních skupin máme zásah v násobcích konkurence," dodal obchodní šéf Novy. Upozornil také, že se nepotvrdily informace o snižování programových investic televize. "Do programu investuje čím dál víc," řekl Vlček. Situaci na trhu chce svou nabídku přizpůsobit také televize Prima, která reklamu nabízí prostřednictvím společnosti Media Club, jejíž služeb využívá i TV Barrandov. "Chceme prodávat kvalitnější produkt za odpovídající cenu," uvedl ředitel Media Clubu Petr Jelínek. Dodal, že obchodní politika zatím není dokončena a měla by být oznámena v příštím měsíci. Stejně tak se podle Jelínka jedná o tom, jaká média bude Media Club v příštím roce nabízet. "Jednáme se všemi potenciálními partnery... jednání jsou otevřená," poznamenal.