Dobrý den, posílám Vám níže uvedený email, který jsem zaslala na Bílovickou pekárnu s.r.o., která je v Brně - Králově Poli. Tato pekárna se pyšní vaší značkou Bílovický chléb, ale kvalita je hrozná. Je to smutné, jaké potraviny jsou spotřebitelům nabízeny k prodeji, kvalita je čím dál horší, ale zato cena nehorázná. Spotřebitelé, kteří nemají možnost si k Vám do Bílovic zajet, jsou nuceni ke koupi takového nekvalitního chleba. Proto pochopte moje rozčilení, že jsem již toto musela napsat, protože tato kvalita chleba, který se pyšní vaším názvem Bílovický, (který je vyráběn v Brně - Kr. Poli) je čím dál horší. Věřím, že vaše pekárna v Bílovicích bude stále péci dobrý voňavý a chutný chléb (kterého je v dnešní době čím dál míň), který mi občas syn doveze, takže mohu srovnávat. S přáním pěkného dne a stále dobrého chleba přeje Ludmila Sieczková, Kamínky 18, Brno _________________________________________________________________________Vážení,dne 6.4.2013 jsem si v prodejně Albert koupila 1/2 chleba z vaší pekárny tj. Bílovická pekárna s.r.o. – (takto uvedeno na etiketě). Doufala jsem, že za cenu 18,90 Kč budu mít kvalitní a chutný chléb. Jenže opak byl pravdou. Chléb byl nepropečený, málo porovaný a při rozkrájení v něm byly takové díry (cca. 1,5 cm), že se nedal ani namazat, aniž by pomazánka nevypadla. O voňavém chlebu se nedalo vůbec mluvit, chuť byla kyselá, byl jak sražená knedle. Že Vám není hanba, takovýto produkt dát do prodeje ke konzumaci lidem. Když si vzpomenu, jaký býval chléb dříve (propečený, voňavý, chutný), tak toto se nyní o chlebu dnes vůbec říci nedá. Je opravdu rozdíl, když mi někdy doveze můj syn chléb z pekárny z Bílovic nad Svitavou, než tento, který je pečený u vás v Brně v Králově Poli a je také nazýván Bílovický chléb.Takže vážení, již nikdy více si tento váš chléb který se "pyšní" názvem "Bílovický" nekoupím, a vy se styďte, jakou "ostudnou reklamu" děláte této Bílovické pekárně.Je opravdu smutné, jak se snažíte za každou cenu vydělat, i když je to na úkor kvality a cena této "vaší kvalitě" vůbec neodpovídá. Nemyslete si, že zákazník nepozná, co je kvalitní a dobré a co bude kupovat a co už ne. Já tedy opravdu již nikdy více. Doufám, že mi na tento email odpovíte a předáte jej dále vašemu vedení podniku, který by měl začít urychleně pracovat na nápravě kvality vašeho chleba a tím si zajistil spokojené zákazníky. Jinak se Váš chleba hodí tak akorát do družstev pro krmení prasat.Za nespokojeného zákazníkaLudmila Sieczková, Kamínky 18, Brno