Kurz měny britská libra - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení , příspěvky 301 až 350

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Kurz měny britská libra - Diskuze k tématu Kurz měny britská libra


Výpis příspěvků 301 až 350 (754)
 
přečíst (6) 23.12.08 12:43  lisak  (130791)

Libra=Euro

zpravy z britanie jsou bez pochyby horsi nez z eurozony, od prodeje nemovitosti (nejhorsi cisla z cele evropy a nejhorsi cisla od roku 1978), pres hdp (-0,3 y/y gb vs + 0,6 y/y eu) az po inflaci (4,5 y/y gb vs 3,7 y/y eu). je klidne mozne, ze se britanie dostane z recese driv nez my, ale ruku do ohne by za to clovek nedal,ze. a pokud jde o ty statni dluhopisy se zajimavym urocenim a naslednym posilenim libry - na takovou konstrukci muzes zapomenout.:)
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 18.12.08 17:49  Vasil  jan.f.mikeszavinacseznam.cz  (130678)

Libra=Euro

Sni dal gastarbeitere:)
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.12.08 14:48  Jerome  (130640)

Velká Británie: Špatná data z trhu práce BoE na cestě k nulovým sazbám

Horší než očekávaná data z britského trhu práce zesílila očekávání, že Bank of England opět sníží úrokové sazby. Nezaměstnanost za tři měsíce do října vzrostla na 6 % z 5,8 % v předchozím čtvrtletí, počet Britů žádajících o podporu v nezaměstnanosti v listopadu vzrostl o 75.000 na 3,3 % celkové pracovní síly. Jde o nejprudší nárůst od března 1991 a mnohem horší výsledek, než trhem očekávaných +44.000. Britská centrální banka dnes zveřejnila záznam z jednání bankovní rady 3. a 4. prosince, ze kterého vyplynulo, že BoE rozhodla o snížení klíčové sazby o 1 procentní bod na 2 % jednomyslně a dokonce jednala i o výraznějším snížení. Od něj však členy měnového výboru odradily obavy, že pokud by sazba klesla pod 2 %, trhy by utrpěly příliš velký šok a výrazně by oslabil kurz libry. Nečekaně výrazné snížení sazeb by podle BoE také mohlo oslabit celkovou důvěryhodnost britské ekonomiky. Očekává se, že v lednu sníží sazby o dalších 50 bazických bodů. Stále se tak zvyšuje pravděpodobnost, že se BoE brzy dostane do stejné situace jako Fed, který včera svou cílovou sazbu srazil na téměř nulu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (13) 17.12.08 21:01  Nek  (129388)

Velká Británie: Špatná data z trhu práce BoE na cestě k nulovým sazbám

A bude hur. Zminoval jsem to jiz dloooouuuhooo, ze Britanie je nekonkurenceschopna. 
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (13)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.12.08 14:46  ti  (130539)

brown k euru

Velká Británie: Premiér Brown říká, že VB nemá v plánu přijmout euro (Bloomberg)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.12.08 18:22  Jerome  (130489)

Britská libra nejníže v historii vůči euru

Obavy z dlouhodobé recese ostrovní ekonomiky srazily šterling vůči euru na nejnižší hladinu v historii. Před měsícem přitom atakoval 12 -leté minimum. Pound ve středu vůči euru oslabil o 1,3% na rekordní dno 87,87 pencí v reakci na odhad HDP Británie za měsíce září až listopad 2008 Institutu pro ekonomické a sociální studie. Britská ekonomika nečekaně zpomalila o 1,0% a úřad predikuje že ve čtvrtém čtvrtletí sklouzne do technické recese.

Od srpna loňkého roku kdy naplno udeřila hypoteční krize v USA a Británii libra vůči euru oslabila o 23%, vůči dolaru dokonce o 28% na nové 6 ½ leté minimum $1,4477.

Druhá největší evropská ekonomika ve třetím čtvrtletí 2008 zpomalila.o 0,5% porovnáním se stagnací ve 2Q a slabým 0,3% růstem v 1Q. V meziročním porovnání zpomalilo tempo růstu z 1,5% na 0,3% a bylo nejslabší od 2Q 1992.

Bank of England 4.prosince znovu snížila hlavní úrokovou sazbu, tentokrát o 100 bázických bodů na 2,00% - až na nejnižší úroveň od roku 1951. Od září kdy započal cyklus snižování BOE změkčila měnovou politiku o celé tři procentní body

Centrální banka očekává dlouhodobý útlum poptávky primárně z důvodu mnoha zpřísnění monetární politiky, podmínek na úvěrovém trhu, poklesu reálných mezd a cen realit. Současně uvedla že je zde i několik faktorů které budou podpůrné, včetně avizovaného snížení úrokové sazby, postupného zlepšení dostupnosti úvěrů, státní pomoci bankovnímu sektoru, slabšího kurzu britské libry a nižších cen surovin. Ekonomiika by se měla odrazit k růstu ke konci druhé poloviny střednědobého výhledu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (16) 10.12.08 21:48  Nek  (129388)

Britská libra nejníže v historii vůči euru

Jojo Britanie je v pr...a to dlouhodobe
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (16)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (6) 11.12.08 17:20  .))))  (130518)

Britská libra nejníže v historii vůči euru

A ČR bude ještě vě větší pr..., osobní tip je pokles HDP v ČR pro příští rok na - 2% :) :) . USD byl před 4 měsíci na +- 14 Kč a teď je na 20 Kč, můžete se to stát i s librou?????? Že by provázanost zafungovala? JOJOJO, ČR jde suveréně dolůůůůůůů
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.12.08 09:53  psychic tv  (130542)

Britská libra nejníže v historii vůči euru

britanie si odnasi krizi zatim suverene nejhur z vyspelych zemi (nepocitame-li island) a zlepseni v nedohlednu. o tom, ze by na cesko dopadla krize silneji nez na bitanii dost pochybuji a o propadu hdp pristi rok o dve procenta take. a jestli, pak nechci videt hdp britanie:)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 12.12.08 08:50  Nek  (129388)

Nostradamova predpoved se vyplnila libra uz spadla pod 28Kc

Bouzel chmurna prognoza se vyplnila a GBP prolomila 28 Kc, noviny v Anglii pisi ze vladni balicek na oziveni ekonomiky nefunguje, prumysl vykazuje nejhorsi vysledky za cca 30let a banky odmitaji financivat nejiste a ztratove podniky.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 12.12.08 09:21  .))))  (130538)

Nostradamova predpoved se vyplnila libra uz spadla pod 28Kc

:)Jenže libra pomůže výrazně svým exportérům a vlastně celé GB, takže libra se vrátí na své hodnoty :-) . Jaký je tvůj odhad libry, ale podlož to nějakými argumenty s doapdy na ekonomiky a ne Nostradamem :)
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (15) 12.12.08 09:44  Nek  (129388)

Nostradamova predpoved se vyplnila libra uz spadla pod 28Kc

Jenze Britanie uz nema v podstate co (konkurencne)exportovat :-) Co je drzelo nad vodou, London City(London stock exchange apod.), a to ted v podstate zkrachovalo a masivne tam propousti v bankach a financnich spolecnostech.Vyroba(vetsina vyrobnich hal) je  v Anglii zastarala, a naklady obecne vysoke. vVak jim ujel a ted zoufaji, ze se vyrabi v Cine, Indii, popr.vychodni Evrope. Takze v obrat bych moc nedoufal. Staci to jako argument:-) Nostradamus byl nadsazka:-)
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (15)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 12.12.08 12:58  .))))  (130550)

Nostradamova predpoved se vyplnila libra uz spadla pod 28Kc

Ano to máš pravdu, ale nebavím se o montovnách ( to je převážně český krátkodobý fenomén). Že GB táhnou finančnictví, pojišťovnictví a turistika, je fakt, že ceny jsou obecně vysoké, již není tak zcela pravda ( spotřební zboží je podstatně levnější), pokud máš na mysli nemovitosti a práci, tak opět máš pravdu :) . Dále i když se to moc neví, tak GB vyrobí v automobilovém průmyslu cca 1 mil automobilů, ale výrábí se zde výrazně dražší modely. Ale nastinuješ jednu podstatnou věc a domnívám se, že i pro celou Evropu velký průšvihh a to, že se vše presouvá na východ !!!!!! Úpřímně řečeno, naše ekonomika je jeden velký krátkodobý "blaf", kde ani perspektivně nevidím jediné odvětví, které by tu mohlo zůstat. GB má aspoň finanční služby, ale ČR nemá nic, jak investoři do ČR rychle přišli, tak rychle odejdou, dělají si z nás levnou pracovní sílu. Škoda již plánuje přesunovat v průběhu pár let výrobu do Číny (již tam máji výrobu, uvažuje se pouze o rozšíření výroby). Na rozdíl od GB ( finanční služby) a Německa ( silný export a know-how) nemá ČR co nabídnout, jsem si jistý, že v průběhu příštích 10-15 let dojde k vymyzení průmyslu u nás a zůstanou zde jenom služby.Dále je také se podívat na GB ve výhledu minulých 15 let!!!! Nepřetržitý růst a výrazně vyšší než zbytek zemí EU, jedná se dle mého názoru o cyklický vývoj a domnívám se, že pro GB budou příští měsíce tvrdé, ale dlouhodobě je ekonomika nastavena dobře ( i když ty máš jiný názor a plně ho respektuji). Zkusím se tě zeptat jak vlastně vidíš českou ekonomiku za 15 let????? Dá se reálně předpokládat , že průměrný plat bude 2000 EUR i více ????? Domníváš se, že škoda a TPC budou zde nadálae výrábět své superlevné automobily s platem dělníků 2000 EUR ????
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (12) 12.12.08 19:36  Nek  (129388)

Nostradamova predpoved se vyplnila libra uz spadla pod 28Kc

Ja s tebou souhlasim v podstate ve vsem co jsi napsal. Opravdu. Nekdy kdyz clovek pise rychle na netu, tak mozna neformuluje vse jak je treba,  potom citatelum to muze vyznit jinak nez bylo puvodne zamysleno. Jedine s cim bych si dovolil polemizovat je to, ze jeji potencial se vycerpal a nedokaze konkurovat v celosvetovem meritku. A bude hur. Britove pozvolna ztraceji jiz od druhe svetove valky. Tezko se to vysvetluje a bylo by to na slohovou praci. :-)

Jinak kde bude nase ekonomika za 15let, bude zalezet jestli dokazeme nastavit ekonomiku podobne jako je treba holandska a ne podporovat jen montovny. To ze jsme v CR nedokazali propojit skolstvi, vedu a vyzkum s vyrobou a uplatnenim v realnem zivote nam srazi vaz, resp.konci  nam vyborne casy, to kdybych mel parafrazovat Kalouska, ktery se svych v nazorech na vyvoj toci jak korouhvicka na strese. :-)

Britanie dokazala pritahnout bohate lidi aby se tam usazovali a utraceli u nich sve penize, CR sla zatim opacnym smerem, ze udernicky zdani bohate, vzdyt prece jen musi mit vsichni stejne.

Takze za 15let bude u nas jiste prumerna mzda nejakych 1500-1600Euro, mozna se dostaneme i na tech zminovanych 2000Euro :-)

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (12)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 21.11.08 15:04  ti  (129937)

hm

http://www.tyden.cz/rubriky/byznys/svet/britanie-jako-island-nemozne-to-neni_91076.html

Británie je vystavena podobným rizikům jako Island, protože britská libra objemem svého obchodování není schopna zajistit dostatek finančních prostředků pro fungování finančního sektoru, který se dostane do problémů. Rozvinutý bankovní systém velikostí aktiv až čtyřnásobný v poměru k hrubému domácímu produktu může také skončit kolapsem

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.11.08 14:15  Jerome  (129613)

Bank of England naznačuje další snížení sazeb

Britská centrální banka předpověděla, že pokud dále nesníží úrokové sazby, tamní ekonomika v příštím roce zažije nejhlubší pokles, konkrétně meziročně o 1,8 % v prvním čtvrtletí roku, a inflace do dvou let zpomalí pod 1 %. Od poloviny příštího roku podle Bank of England inflace spadne výrazně pod 2% cíl banky. Guvernér BoE Mervyn King uvedl, že banka je v případě potřeby připravena opět snížit sazby. "Jsme připraveni využít úrokových sazeb, půjdeme s nimi na jakoukoli úroveň nutnou k dosažení inflačního cíle."Bank of England razantně snížila svou klíčovou úrokovou sazbu minulý čtvrtek o 1,5 procentního bodu na nejnižší hodnotu od roku 1955 a dnešní prognóza naznačuje, že toto k návratu inflace na žádoucí úrovně nestačí. Zpomalující ekonomický růst a klesající ceny komodit vyvolávají obavy z deflačních tlaků. Libra v reakci na zprávy prudce oslabila na svou historicky nejslabší hodnotu k euru a na své šestileté minimum k dolaru. Rekordně slabých hodnot dosahovala měna již včera, když výhled na prohlubující se recesi a klesající úrokové sazby vede na libře k výprodeji.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (13) 12.11.08 18:13  Nek  (129388)

Bank of England naznačuje další snížení sazeb

To zde pisu jiz nekolik tydnu nebo mesicu s predstihem, tedy ze britska ekonomika je v zoufale kondici a hrozi ji masivni propad rustu s propadem meny. Nekteri me za to kamenovali :-) To razantni snizeni sazeb nepomohlo a nepomuze, protoze nijak neodstranuje princip a stukturu britske ekonomiky. Ceka je tam pekny sesup. At uz jejich premier, ministr financi nebo guverner narodni banky doufaji, ze se to otoci. Britanii se ted vse vraci jako bumerang, kde lide zili a utraceli na dluh. Mluvime o extremnim pujcovani. Ted banky zavrely kohoutky a ekonomika je v troube.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (13)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 13.11.08 13:25  Jerome  (129654)

Britská libra je rekordne slabá

Britská libra sa v posledných dňoch dostala pod silný predajný tlak. Oproti euru táto mena prepadla od začiatku roku o takmer 14 percent na historicky najnižšiu úroveň, oproti doláru si v tomto roku pohoršila o 25 percent na najnižšiu cenu od roku 2002. Výpredaje sú spôsobené veľmi zlou hospodárskou situáciou a reálnou hrozbou recesie. V treťom štvrťroku sa hrubý domáci produkt znížil o 0,5 percenta a predpovede na posledný štvrťrok a prvý štvrťrok budúceho roku sú veľmi pesimistické. Centrálna banka minulý týždeň v snahe podporiť ekonomiku prudko znížila hlavné úrokové sadzby o 1,5% na 3% (najnižšie od roku 1955). Guvernér Mervyn King včera naznačil, že „banka je pripravená v prípade potreby ďalej znižovať sadzby“. Kurz GBP/USD sa dnes o 11:00 pohyboval na úrovni 1,4930, kurz GBP/EUR bol na hladine 1,1940.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 12.11.08 11:40  sportovec  (129604)

Bank Of England

BoE očekává, že britská ekonomika zažije největší pokles v příštím roce, a to o -1,8 % (Bloomberg) BoE říká, že inflace ve Velké Británii spadne výrazně pod 2% cíl (Bloomberg) BoE říká, že očekává, že CPI do dvou let může spadnout pod 1 % (Bloomberg) Britská libra oslabuje k dolaru i euru po inflační zprávě Bank of England
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 29.10.08 11:55  klara  (129120)

Just question

Myslite si, ze libra bude v nastavajicich dnech stale klesat??? Potrebuju totiz promenit penize (samozrejme co nejvyhodneji) a mozna ze prave ted je nejvhodnejsi doba, nevim. Mohli byste mi prosim poradit?? Diky
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 30.10.08 09:23  AV  (129155)

Just question

Vzhledem k tomu,ze se Bank of England chysta snizit urokove sazby,tak si myslim,ze tam potencial pro nejaky pokles libry jeste je.. Navic se spekuluje,ze sazby snizi razantne o 1%..
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (11) 04.11.08 18:21  Nek  (129347)

A je tu pad libry

Ne, ze bych z toho mel nejakou radost, ale je to jak jsem drive rikal, ze libra spadne az k 28kc. Myslim, ze oznamena recese britske ekonomiky tj.rust -1% rocne je jeste podhodnocen.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 05.11.08 17:42  AV  (129155)

A je tu pad libry

Jestli sis nevsimnul,tak libra pada uz vice nez rok... :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (10) 05.11.08 18:21  Nek  (129388)

A je tu pad libry

Ale vsimnul, libra pada razantne zhruba 2 roky. Kdyz si prectes drivejsi prispevky co jsem sem soupnul, tak tu nekdo doufal, ze libra bude znovu 35-40Kc. A meli jsme o tom debatu, tem idealistum byl muj prispevek urcen :-)
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 06.11.08 10:52  aaaa  (129413)

A je tu pad libry

Tak jsem zvědavě koukal na tvoje články co jsi psal k libře, jediné co se dá říct, že ti chybí základy makroekonomie (ber jako doporučení):-) . Já nevím jestli trošku zajímáš o ekonomii a historii ekonomie, ale do ČR dochází hospodářské krize se zpožděním asi 1,5- 2 roky. V současné době se dostáváme do období cca 1,2 roku a už se začíná projevovat, uvedu : ŠKODA, TATRA, sklárny atd, atd. Z tvých příspěvků vyřazuje sebevědomí a přesvědčenost (to je skvělé), že libra zůstane na takovéto úrovni, ale jak psal třeba "Tomas L" , tak dopady pro exportéry budou tvrdé ( škoda- zvýšila obraty a ziska spadl!, je to dobrá zpráva? co myslíš?) . A idealisty bych spíš nazval realisty. Necháme tomu jeden rok a uvidíme :-), přeji ti pěkný zbytek dne.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (16) 06.11.08 20:18  Nek  (129388)

A je tu pad libry

Urcite mi toho chybi jeste hodne a vzdy bude:-)) Mit vzdelani v makroekonomii, narodohospodarstvi nebo ve znalosti chodu podniku je dobra vec, ale je treba rict, ze dnes jdou veskera teoreticka zduvodnovani k sipku i vyhlaseni ekonomove meni sve vyhlaseni, kdyz ne den ode dne, tak tyden od tydnu. Jinak co se tyka kurzoveho rizika pro exportery to jsem nijak nespochybnoval. Ma reakce byla pouze o tom, ze kurz ceske koruny vuci libre bude dlouhodobe posilnovat, jelikoz jsem videl potencial britske ekonomiky zevnitr....vic bych se o to nerozepisoval. Prispevek jednoho pisatele, co si spocital potencialni zisk pri vyvozu do Anglie a na kurzu vse zkrachovalo chapu. Osobne bych mu vyvoz nebo spolupraci s Anglii nedoporucil. Take pro Skodu auto bude Britanie v podstate ztratova. Za rok bude situace s kurzem libry jeste slabsi. Toz Lomikare do roka a do dne :-) Zdar 
Dosavadní doporučení: přečíst (16)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 29.10.08 13:24  turner  (128875)

Just question

Nejsem vůbec expert, jen hádám, ale pokud by se dnes zastavila na nějakejch 30.3 asi bych neváhal a zítra ráno bych šel měnit. Tohle je dobrej kurz oproti tomu že byla před 5 dni za 33. Podle mě se tohle klesání každým dnem zastaví. Takhle jsem tehdy váhal když byla za 28,6 nakonec jsem měnil za 31,3.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 29.10.08 12:56  jana  (122026)

Just question

Tezko rict, ale porad se to drzi kolem 30, ja bych pockala, taky zalezi jak vysokou castku mas
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 23.10.08 23:16  blackJack  (128878)

libra

Dont worry about £ its come up agine just give her 2 or 3weeks.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 24.10.08 21:00  Veles  (128929)

libra

Hochu, hochu, alespoň se občas podívej do česko-anglického slovníku, když už nic jiného...
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 23.10.08 22:07  turner  (128875)

Tip?

Safra potřebuju koupit libry ale nevím kdy...Dělá si to co chce.Jde mi s každou korunou a tisíce  :((Máte někdo tip
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 23.10.08 22:25  Nek  (127835)

Tip?

Jeste pockej :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 24.10.08 17:23  turner  (128875)

Tip?

Uf jestě že jsem počkal..za den o 1,5kč dolů..Ušetřil jsem 5tisíc. Ted nevím jak dál..zas aby to nebylo kde chce moc nemá nic :))
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (13) 22.10.08 19:59  Nek  (127835)

A je to tady. Crash !!!

Recese, zhrouceni realitniho trhu, propousteni, propad britske libry. Doporucil bych se zbavit liber co nejdriv.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (13)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 22.10.08 20:56  $$$  (128813)

A je to tady. Crash !!!

Tak zatim se vsichni tvari,ze se nas krize netyka..Az se recese z vyspelych ekonomik prenese na tu nasi,tak z ni udela kulnicku na drivi(no v nasem a Slovenskym pripade spis garaz na auta).. Co asi bude u nas az se ve velkym prestanou prodavat auta??.. Vetsina prumyslu orientovana na dodavky pro automobilky.. Bude se propoustet,nezamestnanej bude tezko platit hypoteku,ceny nemovitosti pujdou dolu..Jjj.. Ekonomika je nemocna,choroba se siri vsude....ale kdo se z toho lepe dostane? Robustni ekonomiky USA,GB, nebo ta nase malicka chudinka? Takze v dlouhodobym horizontu bych se libry vuci czk urcite nezbavoval!!
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (9) 22.10.08 21:21  Nek  (127835)

A je to tady. Crash !!!

Mas pravdu jen castecne, protoze britska ekonomika byla "prehrata"uz dlouho. Naprosto nerealisticke ceny nemovitosti ve spojeni k prijmum polozili banky. Ceny umele tlacene nahoru,=realitni bublina.

Lide predluzeni, kdyz britske banky pujcovaly skoro komukoliv, ty ruzne debety, kreditky a pujcky. Pozoruj se mnou, ale v Britanii bude pekny sesup meny a nezamestnanosti.

Vse bude zpusobeno jejich pristupem k zivotu a reseni problemu, a potom tim ze jsou dost mimo Evropu co se tyka produkce, vyvozu a dovozu. To vse je neco stoji.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 22.10.08 21:39  Ghi  (127904)

A je to tady. Crash !!!

To co píšeš se týká taky amíků. Proč tak  prudce roste dolar? Nevidím k tomu důvod...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 23.10.08 17:03  $$$  (128813)

A je to tady. Crash !!!

Jednim z duvodu proc stoupa dollar,je propad komoditnich trhu,ktere jsou s dollarem uzce propojene.. Napriklad ropa=dollarova komodita... Svuj vrchol mela v polovine cervence-cca. 145$/barrel... A v te dobe byl dollar na uplnem dne,treba vuci nasi korune byl 14.5kc/$... Dnes je barrel ropy pod 70USD.. A kde je koruna vuci dollaru?:-) Ale duvodu je samozdrejme vice,kazdy investor/spekulant chce vydelat a je mu jedno na cem,takze kdyz se nekde vytvori silny trend,tak proste naskoci do rozjeteho vlaku a veze se..I kdyz kolikrat ten rust/propad nedava smysl..Je to proste trh-nabidka/poptavka/spekulace..Psychologie davu je kolikrat silnejsi,nez fundament,nebo nejaka analyza..To NEK:Jak si napsal,ze si GB neumi priznat vaznost situace... To sem si vzpomnel,jak nedavno ministr Kalousek prohlasil,ze CR je oazou klidu v dobe krize.. :-)Uvidime..Ano souhlas,nemovitosti v UK rostly v minulosti mnohem rychleji,nez kdekoliv jinde v Evrope(snad vyjma Spanelska,kam cpali penize vsichni britsti duchodci:-))
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (11) 22.10.08 21:49  Nek  (127835)

A je to tady. Crash !!!

Ano tyka, jenze u Amiku je to o tom, ze trh doufa, ze jejich financni opatreni na podporu ekonomiky povedou k rustu a vymaneni z recese. V Britanii zatim vse selhava, a oni se boji priznat sami sobe jak je situace vlastne vazna.

Dnes poprve pouzil jejich predseda vlady slovo recese. Jinak kdo zna rozdil mezi Amiky a Brity vi, ze Britove obecne nejsou schopni veci resit a zametaji vse pod koberec. Amici jsou pravy opak, resi veci okamzite, nekdy lepe nekdy hure, ale maji tendenci napravovat sve chyby, resp.poucit se z vyvoje.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 22.10.08 20:26  Ghi  (127904)

A je to tady. Crash !!!

Co se děje?


Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 17.10.08 21:48  Kuchtik  (128619)

Tak prognozy jsou ty tam

Libra posiluje a dost vyrazne a kde je ted koruna? Preci jenom Ceska ekonomika neni tak silna co?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 17.10.08 22:08  lisak  (128621)

Tak prognozy jsou ty tam

ceska ekonomika roste porad rychleji nez britanie (hdp y/y zari/08 byl 1,5, prognoza pro 2009 0-1 pct) vs cr (hdp y/y 4,1 cervenec/08, prognoza cnb pro 2009 3,9, morgan 2,9) poslednich pet let rostl hdp cr temer dvojnasobne v porovanni s britanii. muzes se taky zabavit srovnanim vyvoje cen domu nebo pozorovanim chovanim bank v anglii (znarodneni dvou z nejvetsich bank)...asi tak: k euru je libra stabilni, ke korune posiluje (po osmi letech oslabovani), na vine je predevsim oslabovani regionu, madarsky forint tahne dolu stredni evropu....az poroste britanie rychleji, dj sem ten prispevek znovu, ale zatim...:)
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 18.10.08 10:58  Kuchtik  (128636)

Tak prognozy jsou ty tam

Diky za vysvetleni, ja do toho zase tak nevidim a proto jsem to nadhodil.Dik a mej se Kuchtik
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (14) 23.09.08 21:51  Tomáš L  nezval.zzavinacseznam.cz  (127605)

Vývoj kurzu libry

Dobrý den,musím reagovat na prognózy (výkřiky) typu - libra bude za 20 Kč, libra je pod 29 Kč, libra se nikdy nevrátí zpět, atd.. Vážení, nejsem si jistí, že dokážete vydět budoucnost s těmito kurzy. Pro názornost uvedu příklad z praxe: Jsem česká firma, silně zaměřena na export do GB, začal jsem vyvážet do GB v roce 2007 a uzavřel jsem kurzovní doložku na kurz 41 Kč/GBP. Moje marže je cca 30%(jsem optimista), z toho samozřejmě musím zaplatit provozní náklady a zůstane mi 10% zisku(opět optimista). A teď slibované výpočty, jsem schopen exportovat do GB do kurzu 36,90 Kč/GBP (41*0,9). Kurzovní položka byla uzavřena na dobu jednoho roku!!!!! A co teď?????? kurz je 30 Kč(+/-), nejsem schopen tuto výrobu uživit, můžu zavřít továrnu nebo budu dotovat výrobu z dřívějších získů???????? Já jako podnikatel bych zavřel výrobu ( již se tak dějě, ale Televizní noviny, informují o banalitách, které nemají žádnou informační hodnotu). Teď důsledky na ekonomiku, jak spousta z Vás ví, tak naše ekonomika, je silně otevřená, tzn. kurz se silně odvíjí od exportu. Jenže když je kurz, takový jaký v současnosti je(30,4Kč), tak přece můsí dojít k silnému útlumu investic (nemám z čeho zainvestovat),zavírání podniků, propouštění, atd. Následkem je, že export slábne, ekonomika slábně, domací spotřeba se snižuje(zvyšuje se nezaměstnanost), atd. A protože jsme otevřená ekonomika, tak když slábne export, tak výsledkem je oslabování koruny, na jakou úroveň, to opravdu nedovedu soudit, ale každy extrém vyvolá opačný extrém(není to tak dlouho co libra byla na 63Kč/GBP, myslím, že cca 7 let zpět). Podstatné je taky dodat, že koruna byla nakupována za silně spekulativních důvodů(před rokem, právě v době kdy vyplouvaly možné problémy v USA) a jakmile se začnou objevovat špatné makroekonomické data z ČR nebo, z USA se začnou objevovat pozitivní informace, tak dojde k silnému oslabení koruny.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (14)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (14) 30.09.08 20:59  Nek  (127835)

Vývoj kurzu libry

Tome, nebudu ti brat iluze o kurzu libry. Vidim, ze jsi az fanaticky presvedcen, ze libra pujde nahoru :-)) Tzv.vyspele ekonominky pujdou do recese daleko rychleji nez Cesko, Polsko nebo Slovensko, diky tomu, ze dobihajici ekonomiky jako ta nase maji stale prostor pro rust a trh u nich neni jeste zdaleka nasycen.  To se o USA nebo Britanii rict neda, tam je bude stale vetsi problem veci prodat zakaznikum, kteri jsou ted navic nuceni setrit. Spotreba(nakup zbozi)byla financovana prevsim pujckami(kreditni karty apod.). Ted je tomu konec, mensi spotreba(odbyt vyrobku) znamena pokles rustu ekonomiky, celkove snizeni prodeju, zvyseni nezamenosti a s tim spojene oslabeni libry. Zkratka bublina splaskla. Podivej se do Spanelska, ty uz to zhorseni ekonomicke situace postihlo. U GB hraje take v jejich neprospech jejich poloha v Evrope. Zdar  
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (14)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 30.09.08 09:39  rosta2  (127802)

Vývoj kurzu libry

V podstate mas pravdu, pokud to bude takhle pokracovat. Ale v pripade, ze nase ekonomika na tom bude lete a Britska hure, tak tva teorie nefunguje. A ja si myslim, ze to tak bude. Zde se prepoklada hospodarsky rust 1 proc, kdez to v CR 3 proc na pristi rok.No ale jinak bych byl taake rad za trochu lepsi kurz libry. Furt mne to tu naskakuje a mne se to nechche menitO))).
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (9) 30.09.08 13:37  Tomas L  (127816)

Vývoj kurzu libry

Jenže si uvědom z čeho roste naše ekonomika a z čeho ekonomika GB, obrovský rozdíl v HDP na osobu, a tento růst byl tlačen obrovskými investicemi, ale tyto investice nevytvořili místa s vysokou přidanou hodnotou!!!!! A je dobré vedět, že když nerostou země jako GB, Německo, atd., tak neporostem ani mi (teď je tu setrvačnost). I Paroubek řekl (jako ekonom), ano tyto kurzy můžou trvat 2 roky, ale důsledky pro naši ekonomiku budou zdrcující. Necháme se překvapit. :-) , ale jsem si jistý, že libra bude prudce oslabovat. A aby nakonec celou světovou krizi nejvíce neztratila naše ekonomika (jako jistý přístav pro nejisté investory), takové posilování nemůžeme jenom tak přejít.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (9)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 25.09.08 22:07  wizz  (127675)

Vývoj kurzu libry

Konečně je tu po dlouhé době někdo kdo ví o čem mluví, což myslím Tomáše L. Zcela souhlasím s jeho příspěvky i když u většiny ostatních typu libra za 20Kč apod. se většinou směji.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (13) 24.09.08 21:30  Nek  (127641)

Vývoj kurzu libry.....za 28kc

Tome, nevim jak dlouho jsi mel co docineni s Britanii, ale tady jde o vic......o fundament zeme po ekonomicke strance, tedy o to, ze Britanie trvale ustupuje ze svych financnich pozic jiz od druhe svetove valky. Tehdy byla opravdova velmoc a dovazene i nakradene bohatsvi posilovalo uznavanou libru. Od roku 1945 ztratili Briti spoustu prumyslu a schopnosti delat potrebne zmeny na podporu restrukturalizace zeme. To pokracuje. Kazdy kdo videl jak zastarale maji napr. vyrobni haly, chape, ze jim ujel vlak. Dnes uz se u nich v podstate nic nevyrabi, a bude hur. Jen sluzby zemi neuzivi. Vlada levice-labour se snazili udelat ze zeme znalostni ekonomiku typu treba Danska, ale to se jim nedari, tak zustava pouze u reci. Do budoucna je Anglie zabita, diky sve zemepisne poloze a neschopnosti reagovat na potrebne zmeny. Myslim, ze se dozijes doby(15-20let) kdy Britove budou jezdit na praci k nam. :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (10) 24.09.08 22:45  Tomáš L  (127646)

Vývoj kurzu libry.....za 28kc

Hmmm, ale jak vysvětluješ situaci z roku 2001, libra za 61 Kč? Když si vemu libru, jako měnu k porovnání s ostatními měnami, tak zase nevychází tak špatně. Ale myšlenka článku byla v tom, co se děje s korunou ve vztahu k USD, EURO, LIBŘE, atd., nejde jenom o GB, ale vztah koruny ke světu. Chtěl jsem nastínit, co to bude znamenat pro export - ekonomiku. Je dobré si uvědomit, že důvodem proč zahraniční firmy investovali do ČR byla levná pracovní síla, tzn. výroba s nízkou přidanou hodnotou. Jesli dojde doba kdy pro zahraniční firmy budeme drazí (spočítej si, kolik jsou naše platy v EURECH a kolik třeba v Rumunsku-kvalifikování zaměstnanci, tam můžou být během 5 let, a započítej, kde naše platy budou za 10 let), tak dojde k velmi jedoduchému přesumu výroby dál na východ. A teď nově vznikajicí problém.......co se v ČR bude vyrábět?????? V současnosti se výroba s vysokou přidanou hodnotou nenachazí na našem území. Dle mého názoru, jestli tato situace potrvá příliš dlouho, tzn. Libra 30,8 Kč, Dolar cca 17 Kč, Euro 24,5 Kč, tak dojde k rozložení našeho exportu!!!!! Tedy k silnému oslabování koruny !!!!!!!!!!!!!!! Jednoduše extrémy typu 28 Kč za libru, vyvolá opačný extrém. Jenom doufám, že budem měnit korunu minimálně za 35 Kč za Euro Dolar za 35 Kč a libru za 50 Kč, protože současné extrémy by byly pro zaměstance krásné, ale neměli by kde pracovat. Máš samozřejmě pravdu, že GB ztratila své postavení ve světě, ale vše má své hranice a ono stačí, aby Prime minister byl "ranař" (už tu jedna byla :D) a GB bude velmi rychle zpátky. A doba kdy podle tebe nastane - Britové pojedou k nám za práci, je absolutní nesmysl, jestli se domníváš, že naše platy budou tak vysoko, že Britové vyrazí do ČR, tak nevím na základě čeho ????????? Že je teď nějaký trend??????
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:


Diskuze Kurz měny britská libra, další stránky: « Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Kurz měny britská libra

Kurz měny britská libra - zdrojová stránka k tématu diskuze Kurz měny britská libra.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Kurz měny britská libra e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Kurz měny britská libra.

 Burza Prime 16:24 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  628.00  -0.32% 
 ČEZ  855.00  -1.16% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 115.00  +1.36% 
 GEN DIGITAL  494.00  -0.20% 
 GEVORKYAN  258.00  0.00% 
 KOFOLA CS  273.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  872.00  +1.04% 
 MONETA MONEY BANK  103.00  +0.98% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 840.00  -0.88% 
 PHOTON ENERGY  45.60  +0.44% 
 PILULKA LÉKÁRNY  190.00  -1.04% 
 PRIMOCO UAV SE  890.00  -1.11% 
 VIG  745.00  +0.95% 
Komodity online
 Ropa 88.42 USD 21:34   
 Zlato 2323.20 USD 21:34   
 Stříbro 27.30 USD 21:34   
 Káva 221.95 USD 21:34   
 Cukr 19.89 USD 21:34   
 Bavlna 81.67 USD 21:34   


Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.