Kurz měny britská libra - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení , příspěvky 201 až 250

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Kurz měny britská libra - Diskuze k tématu Kurz měny britská libra


Výpis příspěvků 201 až 250 (754)
 
spíše nečíst (1) 04.02.09 09:10  ti  (131633)

UK: Pokles az do 4Q

Britská ekonomika bude klesat až do čtvrtého kvartálu roku 2009. S tímto odhadem přišel National Institute of Economic and Social Research, který očekává pokles HDP v roce 2009 o 2,7%. V předchozí predikci se přitom počítalo se snížením o 0,9%. Celosvětová ekonomika by měla růst o 0,5%, což je nejpomalejší tempo za 60 let. Spotřebitelská důvěra v zemi poklesla v minulém měsíci na nejnižší úroveň za 4 roky, nezaměstnanost se zvyšuje. Centrální bankéři pravděpodobně sníží úrokové sazby až na 1%, což je nejnižší hodnota v historii.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 03.02.09 11:51  Klapka  (131598)

Britové stávkují. Nechtějí cizince

http://hn.ihned.cz/c4-10140700-33764820-500000_d-britove-stavkuji-nechteji-cizince

Zaměstnanci se nyní zlobí, že kvůli cizincům, především Italům a Portugalcům, přicházejí o práci......V Británii v posledních měsících přišly o práci už desítky tisíc lidí, ekonomové ale předpokládají, že v průběhu letošního roku přijde o práci zhruba 600 tisíc lidí a v roce 2010 dalších 400 tisíc. Propouštění se dotkne všech: od státních zaměstnanců, přes lidi pracující ve finančním sektoru až po dělníky a pracovníky v průmyslu.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 03.02.09 11:56  štajger Jméno 'štajger' používá stále stejný uživatel  (128109)

Britové stávkují. Nechtějí cizince

no a makaróni zase odsunou Rumuny...uvidíme, jak je ta EU ve své bratrské lásce stabilní...
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 03.02.09 12:28  Sekáč nepřihlášený  (127992)

Britové stávkují. Nechtějí cizince

No a Kocáb zas odsune cikány, praxi už má...
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 03.02.09 11:32  eva  (131595)

Libra

Prosím o radu, jestli mám s prodejem liber ještě počkat nebo se jich raději zbavit co nejdříve.. Moc děkuji
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 03.02.09 12:36  mykasso  (131601)

Libra

Mam taky stejne dilema, menit ci nemenit, ale pri kurzu 31 se mi zda, ze se da, kdyz si vemes, ze pred par mesici byla 27. Jedu domu v breznu a urcite je vymenim..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 04.02.09 17:46  Jonatána  (131654)

Libra

 Mám opačný problém, potřebuju koupit asi 120 liber a za ty prachy, když jsem si nechala ulítnout 28 korun, se mi nechce. Ale nerada bych to pak kupovala třeba za 35. Nemůžete mi někdo poradit? Když píší, že britská ekonomika bude dál klesat, tak třeba koruna vůči libře posílí. Nebo ne?
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 03.02.09 09:24  ti  (131592)

Forex: Libra pod silným prodejním tlakem

http://ipoint.financninoviny.cz/forex-libra-pod-silnym-prodejnim-tlakem.html

Britská libra se včera zařadila mezi nejslabší z nejvíce obchodovaných měn, když slábla jak na páru s americkým dolarem, tak k japonskému jenu a tučné ztráty si připsala také na páru s eurem. Jen k dolaru se tak včera propadla o 1,5% až na 1,42 GBP/USD, zatímco k euru ztrácela 2%, čímž přišla o podstatnou část pozic, které minulý týden nabrala. Na rozdíl od evropské měny, která dokázala zpevňovat bez ohledu na výprodej na akciových trzích, libru odliv kapitálu z rizikovějších aktiv zpět k bezpečnějším tvrdě zasáhnul.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.09 14:59  ti  (131548)

Spotřebitelská důvěra v UK se propadá

Kvůli prohlubující se recesi, jež měla za následek zvýšení nezaměstnanosti, se v lednu ve Velké Británii propadla spotřebitelská důvěra k rekordní hranici.

David Blanchflower včera prohlásil, že Británie čelí horší recesi, než na počátku osmdesátých let. Podle Mezinárodního měnového fondu se britská ekonomika v tomto roce propadne o 2,8%, což by byl nejhorší výsledek od roku 1946.

V loňském roce omezili počet pracovníků tři ze čtyř zaměstnavatelů a stejné kroky jsou očekávány i v letošním roce.

Anglická národní banka snížila úrokové sazby na 1,5%, nejnižší úroveň od roku 1694.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 26.01.09 13:58  Jerome  (131441)

Americký finančník Rogers: O 20 rokov tu euro už nebude

http://ekonomika.sme.sk/c/4279489/americky-financnik-rogers-o-20-rokov-tu-euro-uz-nebude.html

Americký investor a spoluzakladateľ fondu Quantum miliardára Georgea Sorosa Jim Rogers predpokladá, že libra by v najbližších rokoch mohla klesnúť na úroveň dolára v dôsledku vysokého štátneho dlhu Británie a nedostatku ekonomických ťahúňov. Podľa neho by Británii v súčasnosti pomohlo zvýšiť konkurenciu prijatie eura, no ani v európsku menu dlhodobo neverí. "Myslím si, že do 20 rokov tu už euro nebude," povedal. Podľa Rogersa je éra libry "na konci" a ľudia by sa mali vyhnúť väčším investíciám v tejto krajine..

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.01.09 13:41  Jerome  (131308)

Velká Británie oznámila druhý záchranný plán

https://www.kurzy.cz/zpravy/160486-velka-britanie-oznamila-druhy-zachranny-plan/

Vláda Gordona Browna v pondělí oznámila druhý masívní záchranný balíček na ozdravění ekonomiky za 147 miliard dolarů v úsilí podpořit finanční systém a nastartovat půjčování. Vláda rovněž revidovala podmínky zestátnění Royal Bank of Scotland a zvýšila státní podíl z 58% na 70%. Krok Británie přichází poté co USA hodily záchranné lano Bank of America a Citigroup a snaží se najít způsoby jak ulehčit bankám s problémovými aktivy druhou polovinou záchranného balíčku TARP.

Borwn uvedl v Downing Street že vinu za současnou finanční krizi nesou banky kvůli nezodpovědnému půjčování. Dodal že ústavy které využijí pomoc státu se podpisem právně zavážou uvolnit úvěrové trhy a poskytovat pojištěné podnikatelské a spotřebitelské úvěry. ....Ekonomika rychle směřuje do recese. Ceny bytových domů meziročně nepřetržitě klesají sedm měsíců, aktivita průmyslu a služeb klesla na historická minima, analytici varují že počet nezaměstnaných může vyskočit na 3,4 milionů pokud se bude finanční krize prohlubovat

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 20.01.09 11:28  ti  (131306)

....

http://www.patria.cz/Zpravodajstvi/1347159/evropske-dluhopisy-dostaly-impuls-k-poklesu-z-britanie-a-dalsi-zpravy-z-trhu-dluhopisu.html

Evropské dluhopisy v pondělí oslabily. Impuls pro pokles přišel tentokrát z britských ostrovů, kde vláda a Bank of England zveřejnily druhý plán na záchranu a posílení bankovního sektoru. To zpočátku podpořilo akciové trhy, oznámená vysoká ztráta Bank of Scotland ale poslala nakonec dolů akcie a snížila ztráty dluhopisů. Celkově pak výnosová křivka vzrostla až o 7 bps a mírně zestrměla.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.01.09 10:33  ti  (131306)

libra

Britská libra oslabuje poprvé od července 2001 pod 1,40 USD/GBP
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 20.01.09 12:28  Klapka  (131311)

Britská libra ztrácí půdu pod nohama

http://www.patria.cz/Zpravodajstvi/1347177/britska-libra-ztraci-pudu-pod-nohama-k-dolaru-oslabila-na-7lete-dno.html

Vůči euru dnes libra zažila největší propad za poslední měsíc, když se obchodovala při kurzu až 0,93 GBP/EUR a opět se tak na obzoru vynořila možnost dosažení parity vůči evropské měně. ....Jim Rogers, ředitel Rogers Holdings, který správně odhadl začátek komoditní rally v roce 1999 a v lednu 2008 radil investorů prodávat americký dolar, v rozhovoru pro Bloomberg Television apeloval na investory, aby se zbavili svých librových pozic: „Je konec. Nerad to říkám, ale do Británie bych žádné peníze nedal.“

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 19.01.09 11:43  Jerome  (131278)

U.K. House Prices Fall Pace of Drop Worrying

Velká Británie: Ceny domů v lednu klesly meziročně o 7,3 % a meziměsíčně o 1,9 % (v prosinci -6,3 % resp. -2,3 %) (Bloomberg)

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=aEp8VMJlzc.U

The market has plumbed the depths, with agents reporting sales being achieved at a discount of around 25 percent from peak boom prices,” Miles Shipside, Rightmove’s commercial director, said in a statement. “The speed with which prices have declined has been worrying.”  U.K. house prices will drop a further 22 percent in the next 1 1/2 years as the recession deepens, the Ernst & Young Item Club forecast today.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 19.01.09 09:19  Jerome  (131278)

Británie chystá pomoc bankovnímu sektoru za miliardy liber

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 13.01.09 21:46  Jan  (131182)

Libra dolar euro

Pri čitani jednotlivych prispevkov v tejto rubrike čitam že sa mame venovať len brickej libre.Ale či to je dolar, libra , alebo euro , a aj česka koruna nie je na zahodenie.Je to stale to iste.V tejto dobe sa tie ekonomiky spravaju pomerne rovnako čudne .Alebo inak zoštatnuju svoje problemi.samozrejme ekonomicke.Alebo ak chcete kolektivizuju sukromne dlhy .A raz to bude musieť niekto zaplatiť.Ak recesia bude dlhodoba tak tieto meny pojdu umerne k tomu dole, teda ich kurz.Našťastie sa to deje na celom svete. A bude zaujmave to sledovať v roku 2009.A čim sa to vlastne kriju tie strati no zas len novymi dlhmi ,ničim nekritimi papierikmi a to Libra , dolar , euro atd..Ktore si centralne baky natlačia podla potreby.Pretože tieto peniaze už davno nie su krite zlatom a vlastne ničim.No a teraz babo .....?
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 14.01.09 10:05  zuzu  (131191)

Libra dolar euro

Jasně, s tím souhlasím,ale uvědom si,že jsi v sekci libry.Pokud chces rozebírat EURO,tak snad umíš číst a příspěvek dáš k EURU. Vím, že koruna posiluje skoro ve všech měnách,ale pokud si aspoň uživatel klikne na kurz LIBRY, tak pravděpodobně se chce dozvědět, jak je na tom libra a ne EURO a ostatní kurzy,na to jsou jiné sekce.Takže mé doporučení vzhledem k pořádku sekcí na serveru, prosím, Jane, čti!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 10.01.09 09:52  paulbar  (131112)

má to být o libře....

rád jsem četl tuhle diskusi jelikož pobývám v anglii, tak je to dost podstatné ...a některé příspěvky byly opravdu fundované...bylo vidět že tito lidé ví o čem píšou...., zvlášť jeden který se tady oběvil někdy v záři - říjnu předpovídal pokles libry v prosínci mírny krátký vzestup a pak zase pád až do konce roku...a tak to bylo ...tak doufám že nezanevřel a podělí se s náma o své názory ...!!! jinak to co se tady oběvuje je trochu mimo nebo spiš ti lidi jsou mimo.....v diskuzi na tema britska libra probírají že majů oprieskané panelové domy a cesi používajů názov tatranky......doufám že už odešli hooooodně daleko
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 10.01.09 15:06  aha  (131117)

má to být o libře....

Ja bych jenom dodal, at se tu uz radeji nikdo nesnazi neco predpovidat.Jak je vidno, v teto dobe ty kurzy litaji velice rychle nahoru i dolu.Poradil bych lidem, ctete noviny, ctete zpravy a zkuste si nazor utvorit sami.A tem financnim Nostradamum tady neverte :).
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 09.01.09 16:18  ti  (131092)

rbs

RBS radí investorům prodávat euro vůči britské libře, jelikož ECB pravděpodobně sníží sazby o 50 bps a ponechá sazby nízko dlouho
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 09.01.09 14:33  pisingr  (131099)

Libra za 40

Ano, doufam, ze libra vyroste za par dni aspon nad tech 30Kc/£. Bohuzel o 40Kc/£ si od minuleho roku muzeme asi nechat navzdy jen zdat ... Jinak mam celkove pocit, ze pokud prepocitavam v Britanii napr. potraviny ci restaurace kurzem 28/£, jaky byl nedavno, tak je tu velice levne ve srovnani s EU a neprilis draho ve srovnani s CR. Tak jen doufam, ze libra bude nadale rust.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 08.01.09 11:23  Alia  (131068)

url pro Názory na téma Kurz měny Slovenská koruna

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 07.01.09 21:23  Dani  (131058)

:(

teda ta roste...doufám že stihnu udělat nákupy z britských obchodů než bude zase nad třicet:(
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 07.01.09 18:15  jana  (122026)

Libra nebo Euro na Slovensku

Halooooo, proc se tady polemizuje o Euru na Slovensku, neni toto vyhradne diskuse o kurzu libry?
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 09.01.09 09:08  zuzu  (131089)

Libra nebo Euro na Slovensku

Ano, Jano, je to sekce pro diskuzy o libře, ale někteří dobře nečtou měnu. Snad se jim nebude plést libra s EUREM:)). 
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 07.01.09 18:20  Karl von Bahnhof  (131048)

Libra nebo Euro na Slovensku

Pardon, nejako sa to vymklo kontrole :))) Libra ci Euro - cert ako diabol ;)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (13) 05.01.09 20:02  Veles  (128929)

Názory na kurz Britské libry

Opravdu nechápu, proč se v Názorech na téma: Kurz měny britská libra objevují příspěvky o nějakém "Slovenském Euru" a srdce rvoucí národnostní výlevy.Jinak pokud kurz Eura bude pro CZK nevýhodný, tak jediní turisté, kteří ještě na Slovensko jezdí - Češi, tam přestanou jezdit taky. A Slovenští pracanti se z ČR vrátí hezky domů.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (13)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 09.01.09 09:06  zuzu  (131089)

Názory na kurz Britské libry

Souhlasím!Tady se řeší libra a ne EURO na Slovensku.Pro neználky: zkuste si vážně přečíst pořádně měnu!!!A podle toho se zařaďte do diskuze.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 05.01.09 18:08  jana  (122026)

SITUACE USA - GB

Stejna situace jak byla pred pul rokem v USA dolar najednou vyrazne oslabil a po nejake dobe sel pekne nahoru, tak to bude stejne i s librou. Tipuju ze do pul roku bude na 32.
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (16) 04.01.09 09:38  alkibiades  alkibiades.kolohnatzavinacseznam.cz  (130960)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

Slováci už euro mají a my každým dnem zvyšujeme svůj ekonomický náskok před nimi, i když ekonomika Slovenska a jeho reformy mu dávaly mnohem lepší budoucnost.LUDĚK TESAŘMojim názorom nechcem vyvolať nejaké národnostné averzie.Som Slovák a dlhodobo podnikám aj v Čechách a mám tam spústu dobrých priateľov.Začínam však s pobavením sledovať názory niektorých českých"ekonómov"a ich dlhodobý slovenský syndróm.Je však scestné až úchylné vyslovovať bez argumentov názory ako pán Tesař.Viem, že národu v Českej republike treba vysvetliť, že Slováci sa vrhajú bezhlavo do Eura a jak je to nevýhodné.Veď ČR bola vždy historicky"šikovnejšia a lepšia"a ako je možné, že ich tí Slováci mohli predbehnúť.Ak by to v Čechách bolo pochopené ako úspech Slovenska začalo by peklo vo forme nespokojných českých občanov a to by mohlo mať dôsledky siahajúce až po vrcholnú politiku.Preto radšej treba občanov dezorientovať a manipulovať a urobiť scestne z výhody nevýhodu!Bohužial toto nie je priestor na nejakú hlbšiu ekonomickú anylýzu.Položím len jednu otázku pánovi Tesařovi. Je tá fantastická česká ekonomika, ktorá každým dnem zvyšuje svoj ekonomický náskok nad Slovenskom v takom stave, aby mohla prijať od 1.1.2009 EURO? Slovenská ekonomika však v takom stave je... Dosavadní doporučení: přečíst (2) Vaše doporučení:
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (16)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 06.01.09 09:46  jn  josefnovotnyzavinacemail.cz  (130997)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

O tom, že Euro má své výhody a nevýhody není potřeba diskutovat stejně tak jako o tom, že Slováci jsou velcí vlastenci. Jestli Slovensko získalo zavedením Eura výhodu před Českou republikou ukáže teprve čas. Co je ale potřeba říci a co většina lidí zabývající se problematikou přijetí Eura ví, tak Česká ekonomika potažmo Česká koruna je ve středoevropském regionu připravena na přijetí Eura nejlépe, což dokazují studie například ČNB nebo České společnosti ekonomické. Zda je Slovenská ekonomika na přijetí Eura dobře připravena nedokáži říct, ale určitě Česká ekonomika je připravena lépe a to i k 1.1.2009. Na Slovensku přijetí Eura nebylo otázkou ekonomickou ale politickou což považuji za dost nebezpoečné. Slovákům přeji aby zavedení silného Eura nezpomalilo moc Slovenskou ekonomiku.
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 07.01.09 13:02  PJ  (131032)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

Pán Novotný, prepáčte ale máte aj na internete plnenie MK. Prečítajte si ich a pochopíte prečo ČR nie je pripravená na EURO. To, že máte vyššiu životnú úroveň a vyššie platy ešte nie sú dostatočne splnené ekonomické kritéria.Viete, my na Slovensku nemáme problém s nájomnými bytmi. My sme si ich odkúpili cca 98 % ľudí a teraz sú vlastníkmi. ( kúpna cena za byt 3+1 bola cca 20 000 Sk, koľko stoja u vás? ) My sme bohatý aj keď sa tu niektorí Slováci sťažujú. Máme registračné pokladne, čo to je? To tiež nepoznáte. Zatiaľ preberáte naše reformy, ale strašne pomaly. ( viď od 1.1.09 platenie za PN ) My sme boli na dne! Vstali sme! ( nestavali sme colnice za federálne peniaze, ani koľky na Kčs. Naše banky neschovali federálne peniaze do Švajčiarska pred rozpadom Československa. Neťažili sme z bývalej zástavy, ktorú ste tak krásne zneužili a dodnes ju zneuživate. Veď vy máte zástavu v opačnom garde ako Poliaci. Prečo ste sa jej vzdali. Prečo dodnes používate názvy "Slovensko, Slovenská viď Česko Slovenská Banka a iné, názvy výrobkov Tatranky, Tatra...To sú všetko názvy naších hôr. Premenujte si Tatru na Jeseníky, Tatranky na Šumavky. - prečo sa súdite s USA o Budweiser. Lebo je to na vašom území a nechcete to! Prečo sa potom privlastkujete slovenskými názvami? Nie je vám to trapné?Ceny sú u nás vyššie ako v Rakúsku, preto tam chodím nakupovať. Prášky na pranie, ktoré sa vyrábajú u vás v ČR sa na Slovensku predávajú sú o 4 € drahšie ako v Rakúsku a v ďaleko lepšej kvalite - perú už od 20°C - vaše od 30°C, ak vezmem do uvahy zľavy je to až o 8 €.Nie, nebojím sa že by sme na Slovensku na Euro doplatili.Na Slovensku si všímate presne to čo chcete vidieť! Vyhľadávate ti naj naj...hlúposti. Vieme že máme nedostatky a pracujeme na nich. Z toho čo nám zostalo po Československu už nič nie je. Boli sme polotováreň českým krajom, odpadom starých strojov, ktoré ste nepotrebovali alebo po modernizácii vaších fabrík poslali na Slovensko " ať se učí ..."Robíte si z nás srandičky, čo je dobré, hneď je vaše. Jo ty naše Tatry... a pod. Za Československa ak ste cestovali na Slovensko že jedete do zahraničia...Po rozpade štátu ste nás vo svete špinili, len aby investori nechodili na Slovensko. Čo vy občania Českej republiky viete o Slovensku? Veď už ani po slovensky nerozumiete, na rozdiel od naších detí. Ano, my sme chceli Slovensko samostatné, ale vy ste nás kopli a kopali ste do nás kde sadalo. Konečne sme svoji. My sa nebojíme Lisabonu, veď sme žilis Maďarmi aj s Vami. Bohužiaľ ani jedni ani druhí neboli slušný a viac brali pre seba. ( delenie po bratsky... ) Máte strach, že vám to EU vráti...
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 07.01.09 13:11  buffet  (124235)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

Podobná zlodějina s nájemními byty byla i u nás, paraziti co v nich bydleli si je mohli odkoupit zadarmo.To jste přijali euro je hlavně abyste se necítili tak malí. Nám nepřijetí eura může teď pomoct, koruna by měla ještě devalvovat a to exportní ekonomice může pomoct přemoct krizi.Ale ty haldy slováků pracujících u nás dostanou za kč míň eur :)
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 07.01.09 13:43  PJ  (131032)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

a tie byty sme si zveladili. Ziadna zlodejina. Vsetci mali moznost aj ju vyuzili.  Konecne to u nas nevizera ako po vojne. Opadane omieky, oplieskane okna... no hroza pozerat.... Sami sa o ne starame a necakame nic od statu. Najhorsi vlastnik je stat.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 07.01.09 13:36  PJ  (131032)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

Na aky kurz k euro by ste museli devalvovat, aby ste boli konkurencne schopny Slovensku...33 - 34 ... na to sa nedostanete.... max 27,5 a to je nic.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 14.01.09 15:10  jana  (131204)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

Když vidím to tvé slovenské sebevědomí tak je mi s tebe na nic. Nevím jaké noviny čteš, že tak dobře víš co se u nás děje a co my si myslíme. Spíš mi připadá, že ty si takový "brouk pytlík" , a pořádný, jak sa uvás povie chvastůň. A to je ještě pěkně řečeno. Přečti si ty svoje příspěvky a zamysli se nad sebou. Neříkám že souhlasím se vším co sa u nás děje a nejsem sama a u vás je tomu taky tak, většina lidí nesouhlasí se vším co se na Slovensku děje. Ale zpátky k tobě, ty budeš asi nějaký zamindrákováný chudák když tak kopeš kolem sebe. A my jsme tak špatní a "namyslení", že sme sa s vama nakonec aj o ten plyn podělily, tak nevím kdo je tady nakonec k smíchu.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 14.01.09 16:08  David  (131208)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

Jano, čteš mi z duše. Někteří už fakt nevědí, kde tu "hubu" otevírat...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 07.01.09 14:01  flakac  (130040)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

No ty jsi te hrdosti tak plny, tak se vypovidej, nam to nevadi. Vy jste tak hrdi na to, ze jste nas konecne v necem predbehli, ze jste uplne prehledli, ze my to euro opravdu zatim nechceme, my jsme proste s vami nesoutezili...mejte si sve euro a kdyz je tak super, tak si ho uzivejte a nejezdete k nam vydelavat ty nase mizerne koruny a uz vubec at nejezdi plne autobusy k nam nakupovat do supermarketu :)
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 07.01.09 20:19  Kim  (131053)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

AHOJ, sme ešte málo hrdí, pretože by sme to Vaše nepovažovali za SVOJE. Presne takto to mnohí Slováci ešte chápu a Vy nás prostredníctvom aj našich slovensko-českých miliardárov /Oravkin, Jakabovič, Tkáč, Hofman .../ ekonomicky stále vyciciavate, presne podľa amerického globálneho vzoru, ak by sme boli ako Nemci po vojne, tak ste v P... Verím, že pokiaľ robíš biznis, tak aspoň trošku chápeš o čom píšem. Ináč nič v zlom, len v tom súčasnom fungovaní, čím bude Slovensku lepšie, tým bude Česku horšie.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 07.01.09 14:34  PJ  (131032)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

To nie je hrdost.

 To nie je sutazenie. My nesutazime. Tato vlastnost je vasa.

Mame euro, v nasich novinach nie je tolko hluposti o euru ako vo vasich. Preco potom hlasite do sveta ze ste ta najpripravenejsia krajina na euro, ved ste na smiech. Aku ste to mali minuly rok inflaciu...  ano cital som ze vam zrastli platy o 10 a cosi percent, ale realne to nebolo nic moc... to je na smiech, kricat o 10 percentach, za tie si moc nekupis. My nie sme hrdi, my sa na vas bavime. Pozerame sa ako to sladite europe a uz mate prvy demars z Lybie. Ako vybavujete plyn. Dnes je 7.1. a co ste ako predsedajuca krajina urobili. Zobudili ste sa pri 75 percentach. Konecne robte a nechvalte sa tolko. ,,Nikto vam nemuze dat tolik, kolik vam my muzeme slibit....

Na rozdiel od vas my sledujeme vase televizie, ako tazko znasate ak niekto prehra. Najskor date nieco pozitivne az potom to bolestne.  Tak sa vychovava k vlastenectvu... Kazde zanedbatelne plus je top....

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 07.01.09 15:03  flakac  (130040)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

Ale bajecne se na tobe bavim:)

Vzdy jste s nami soutezili, vzdy jste se chovali jako ten maly ublizeny bratricek a tve prispevky to jen dokazuji...Je zvlastni, ze tu vykrikujes o inflaci, rustu platu, apod., kdyz u vas to nebylo o nic slavnejsi. Zrejme jsi z Blavy, protoze mas takovy ten syndrom velkomestaka, ktery se opravdu nema spatne, ale ja mam rodinu na strednim slovensku, znam to tam velmi dobre a obycejni lide by ti rekli, jak se jim zije. Moc spokojeni nejsou, to mi ver. (a neni to nazor poze jedne rodiny...). Ano, Blava je hezky spravena(stejne jako u nas napr. Kromeriz), ale vyjedes na vychod a v mestech s 10 000obyvateli na tebe hledi stary komunisticky plechac se smisenym zbozim, jako mame my v dedine o 500 obyvatelich. Tak tomu ja rikam uroven!!!

Co se tyka predsednictvi, ze jsme neudelali vsechno spravne, to je fakt, ale hazet na nas zodpovednost za krizi s dodavkami plynu je nesmysl. A to, ze jste takovi hlupaci, ze nemate udelane zasoby, tak tomu se musim smat. My mame pri plne spotrebe plynu v  zasopach na 7-8tydnu. Mimochodem jsem zvedav, co nam jako predsedajici zeme predvedete vy.:) Doufam, ze vam do toho taky nejaky francouzsky cikan bude camdat...

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 07.01.09 15:35  PJ  (131032)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

Nie sme vasi bratrickovia. To je vas pohlad. A nie som z Blavy. Ty si presne ten vychovany cechacek, ktory si sklada svoju mozajku podla nalinkovanych ciar. Nikdy sme s vami nesutazili. Len sme sa s vami porovnavali. Neboj uz nebudeme. Serie vas ze mame radost z eura, ze? Ake typicke, kazdy cech ma na Slovensku rodinu a vzdy niekde na lazoch....Ktoreho bacu poznas? Ktory sa ti stazuje...?Ty udelana zasoba. Myslis si ze zasoby vymysleli Cesi. Vsetky krajiny ich maju. Si velmi nevzdelany o pomeroch na Slovensku ak nieco take mozes tvrdit.Tiez su u nas zasobniky. Keby Cechy boli namiesto Slovenska, urcite by ste nam netranzizovali ani kubik plynu a nechali by ste si plyn len pre seba. My sme seriozny partneri a plyn sme si nechali v pomere ako malo prisiel.Keby sme boli taky ako nas vykreslujes, nedostali by ste nic. "Ved prislo tak malo, ze to nebolo ani pre nas, ze! "Ako predsedajuca krajina ste to mali zacat riesit uz od 2.1... Dobre rano stara mama!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 07.01.09 17:02  sportovec  (131023)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

chlapce, ty tu nechces diskutovat, ale lecit si mindrak. mate euro, byli jste driv, tak si to uzij, ok?  je fajn, ze z toho mas radost, ale nemusis presvedcovat cizi stati prislusniky, aby se radovali s tebou:) a toho cechacka si nech, taky ti tady nikdo nepise, ze jsi vychovany slovacek. cus.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 07.01.09 17:29  Karl von Bahnhof  (131048)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

Zaujimave nazory tu citam. Mozno dotycny pan zo Slovenska sa ma dobre, no ja osobne nemozem povedat nic pochvalne. Osobne si myslim ze prijatie Eura bola chyba. Mozno to prinesie vyhody velkym podnikom (VW, PSA, Kia atd) no obycajnym ludom nie. Bol som v Nemecku ked menili Marku na Euro a vsetci hovoili ze ich okradli. Moj dobry kamarat bol v Irsku a ludia tiez nechceli pouzivat Euro. Pracoval som v Bratislave a moj najvyssi plat bol aj s odmenami 16 000 Sk, no vacsinou to bolo okolo 12. Ti co si byty odkupili na tom slusne zarobili ale ostatni si mozu hodit maslu. Pytat za byt v Bratislave 3,5 mil Sk (okolo 116 000 Eur) nie je normalne. Moj otec cely zivot pracuje vo fabrike a jeho najvyssi plat bol 10 000Sk, z toho vychoval aj mna, aj mojho brata. Ja som to na Slovensku zabalil v roku 2004 lebo som potreboval auto a nemohol som nasetrit ani na obycajny Favorit. Mne je jedno ake mame vynikajuce makrokonomicke ukazovatele ale realita je ina. Bratislava a zapad ziju a ostatni len prezivaju. Pokladicka v Tescu ma 10 000Sk, predavacky tiez, ludia nemaju z coho platit za elektrinu a plyn. A do toho vsetkeho ide reklama : Kupte si byt v Bratislave s vyhladom na Dunaj len za 8 000 000 Sk :))) To bola prva vec co som videl ked som vosiel na Slovensko z Rakuska. Osobne si myslim ze Cesko stale bolo aj bude na tom lepsie ako my. Mne je jedno ako je ktory stat zadlzeny, ved USA dlzia kazdemu a ziju. Ked som bol v Uherskom Hradisti v Tescu tak som nechcel verit tym cenam a to uz nehovorim o cenach benzinu a nafty. Takze mili Cesi, neverte tomu ak vam niekto povie ze na Slovensku je dobre :)))

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 07.01.09 23:59  alkibiades  alkibiades.kolohnatzavinacseznam.cz  (130960)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

Karol zo stanice!Nepracuješ náhodou v Čechách?Podľa tvojho príspevku súdim, že koho chleba ješ toho pieseň spievaj len ma mýli, že píseš slovensky.No Čechy to asi nebudú.Totiž každý Slovák ktorý tam je slovensky už zabudol a česky sa nenaučil.Naopak to však zázračne neplatí.Nie som rád, že som pravdepodobne ja začal diskúziu, ktorá pomaly vedie k slovensko - českému podpichovaniu. Pravda je niekde v strede.Na oboch stranách sú ľudia, ktorí sa majú horšie alebo lepšie.Od Čechov sa však máme čo učiť. Oni si budú za každých okolností veriť a dolievať sebavedomie či už v médiách, alebo aj v iných situáciách. A týka sa to nielen Eura.My Slováci sme úplne opační.Večne sa podceňujeme, plačeme ako sa nám zle žije (z čoho sú potom tie preplnené nákupné košíky v hypermarketoch aj na východnom Slovensku?).A keď sa nám niečo podarí tak skritizujeme aj to.To,že riešiš naše nižšie výplaty oproti českým je výsledok slovenskej pravicovej politiky ktorý prinesie pre ľudí výsledky v životnej úrovni v strednodobom horizonte a ak to ľavicový Fico neposere ten čas nastáva už teraz.Česko malo vždy rado ľavicu a komunistov(3 najsilnejšia strana).A ako je známe ľavicové strany populisticky dožičia ľuďom hneď, ale čo bude ďalej to nie až také podstatné..
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 08.01.09 07:04  flakac  (130040)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

Myslim, ze Karl pracuje v Rakousku. Jakym smerem se ubirala diskuse, o to se postaral PJ tim svym vychvalovanim neceho, co neni az tak k nebeskemu vychvalovani. Vse nese s sebou pro a proti, existuje li cerna, musi i bila. To, ze se u nas zije lepe, to je proste fakt, dokazuje to ta spousta slovaku, co sem jezdi, s jednim jsem mluvil vcera, sam pocital, o kolik je u nas co levnejsi.Co se tyka politiky, u nas je problem, ze neexistuje konstruktivni opozice. Oni nemaji zajem spolupracovat, ale jen se handrkovat o moc. A kdyz vam pred volbama pravice slibi podporu mladych rodin, a pak kazde dva tydny prijdou s necim, co jim vytahne dalsi penize z kapes(pridava se zasadne duchodcum a vysokoprijmovym, viz. materska), neni divu, ze uz se lidi obraci i na komunisty. Je to smutne, ale je to tak. Lidi uz nemohou volit toho, kdo udela neco dobreho pro stat, ale toho, kdo toho co nejmin pokazi.Parlament je jen uzavrena spolecnost, kterou prilis nemuzeme ovlivnit.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 07.01.09 17:37  flakac  (131046)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

Dekuji za tvuj nazor. Presne tento pohled obycejnych slovaku jsem mel namysli. Slovaci mohou byt na euro hrdi, pokud chteji, ale musi zavirat oci pred tim, co jim to jako normalnim obcanum prineslo...myslim, ze to totiz pro nikoho terno moc neni. A s tim nemeckem je to pravda. Jeste si zive vzpominam na sliby pred prijetim a lamentovani Nemcu po prijeti...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 07.01.09 17:49  Orcán  (130302)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

Jistě, EURo jako celá EU má pomoci hlavně firmám a obchodu, sjednocení norem, práva... . Bohužel z toho mnozí byrokratičtí mamlasi dělají něco úplně jiného a i zde se najda řada brzdičů, kteří chtějí profitovat na nesystémovosti a bariérách, které paradoxně měly padat. Běžným občanům to v první fázi opravdu mnoho nepřinese, pokud neopouští svůj stát, ať už kvůli dovolené nebo práci... Lze čekat určité sjednocení norem (právních i jiných). Zpětně to ale pochopitelně dopad na občana má a může být dokonce velmi pozitivní. Je jen otázkou, jak jednoduché, a v takovém případě životaschopné, budou principy EU jak celku.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 07.01.09 17:58  Karl von Bahnhof  (131048)

Slovenský Eurosyndróm v Čechách

Mozno som velky skeptik no mne sa cim dalej tym menej EU prestava pacit. Ak by to fungovalo ako v 60-tych rokoch (stare EHS) a bolo by to len o biznise tak ok. Ale teraz do toho komponuju zakony a Europsku ustavu tak neviem ako dlho to vydrzi. Tesi ma ze Iri zvolili v referende nie a tesi ma aj postoj vasho prezidenta Klausa. Uveril by som ze EU nam priniesla nieco pozitivne ak by som doma zarabal aspon tu priemernu mzdu. Myslim ze naposledy bola okolo 820 eur. Mozno raz budem, no pri inflacii ako v Zimbabwe :)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:


Diskuze Kurz měny britská libra, další stránky: « Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Kurz měny britská libra

Kurz měny britská libra - zdrojová stránka k tématu diskuze Kurz měny britská libra.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Kurz měny britská libra e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Kurz měny britská libra.

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  634.00  +0.63% 
 ČEZ  849.00  +0.24% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 113.50  -0.49% 
 GEN DIGITAL  507.00  -0.59% 
 GEVORKYAN  254.00  +0.79% 
 KOFOLA CS  271.00  -1.45% 
 KOMERČNÍ BANKA  861.50  -0.92% 
 MONETA MONEY BANK  103.40  +0.39% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 800.00  -0.25% 
 PHOTON ENERGY  44.40  -0.56% 
 PILULKA LÉKÁRNY  181.50  +0.28% 
 PRIMOCO UAV SE  885.00  -0.56% 
 VIG  743.00  -0.93% 
Komodity online
 Ropa 87.17 USD 18:12   
 Zlato 2330.90 USD 18:12   
 Stříbro 27.32 USD 18:12   
 Káva 227.01 USD 18:12   
 Cukr 19.50 USD 18:12   
 Bavlna 81.10 USD 18:12   


Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.