Také bych rád poznal ty trouby,co to dnes ode mě kupují za 3550 /včera koupeno za 2900 / a přitom v
venku jsme na 2780 Kč.!!! Prostě i troubové dobře poslouží !! Díky !!! :-)))))))
Nechtějí také Čez za 780 Kč ??? Troubové napište ! Sleva možná !
Také bych rád poznal ty trouby,co to dnes ode mě kupují za 3550 /včera koupeno za 2900 / a přitom v
venku jsme na 2780 Kč.!!! Prostě i troubové dobře poslouží !! Díky !!! :-)))))))
Nechtějí také Čez za 780 Kč ??? Troubové napište ! Sleva možná !
Protože hejlové nalítávají. Kdysi byly na KITD rozdíly mezi RMS a americkou Nasdaq i přes 20 %...
Nechápu ! Oni ta fakt nesledují.Jen sem napíšeme o hejlech,tak si to přečtou a přestanou od nás kupovat.
Dobře nám tak ,máme držet hubu.
Hejlové většinou nesledují a naskakují se spožděním. Dnes je situace přesně opačná. V německu kurz 112 EUR (3035 Kč) a na RMS je 2950 Kč. Hejlové se dnes asi ještě neprobudili, nebo neví, kde sledovat kurz VOW online...
Tenhle člověk je prostě machr a vždycky si ho rád poslechnu: roklen24.cz/a/wptfa/jan-hajek-letos-nas-klidny-pod ...
Je třeba nazývat věci pravým jménem. Ten vážný reputační problém se ve skutečnosti jmenuje felace. :DDD
stejně jsou ty zelený limity na ... roklen24.cz/a/iGgaC/volskwagen-byl-jiz-pred-lety-v ...
Enjoy. :DDD dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015092401
Zvažuji koupi. Je již vhodná doba nebo to ještě může jít dolů?
to kdybych věděl, tak to tak taky udělám v pravý čas :)
Dle dnešních fám se začínáopět hovořit, že motory ve Škodovce nejsou...Jsem zvědav co tím VW sleduje...že by test dalších koop. značek a podtypů :)
Můžete mi prosím logicky vysvětlit, proč, když je aktuální cena VW cca 3150 Kč, to tolik (podle mě zoufalých a hloupých lidí) kupovalo před zavíračkou na RMS za 3500-3600 Kč - celkem 140 ks akcií? Můžete mi, až bute mít zase takový nápad, vyhodit pěníze oknem, napsat, abych se postavil první do řady s prodejním příkazem na takovou pěknou cenu? Až se zítra otevře burza, ten, kdo nakupoval bude okamžitě 60.000 Kč ve ztrátě... Fakt jste blázni!!!!
Děkuji, dnes to pokračuje, krásně jsem prodal všechny akcie skoro o 10% dráž, než je aktuální kurz... Nešlo odolat.
Nekřič to nahlas !!!Takový potřebujeme !!!Taky jsem těm zoufalcům prodal.:-)
"Můj selský rozum":Greenpeace a podobní "zelenáči" v akci ? Kolik lidí si vybírá auto podle emisí ? Kolik lidí vybírá auto podle výkonů ,spotřebě paliva ,kvality motoru,.... Pokuta ,pokud vůbec nějaká bude = 2016 nebo i 2017 nebude divi . Státy(nejen Německo) krach nedovolí ?! > přišli by o obrovské prachy se kterými dlouhodobě počítají (zisky z daní + spousta nezaměstnaných). Za dva,tři roky si nikdo ani nevzpomene,že něco takového bylo. Otázkou , ale je jak dopadne vyšetřování v Asii a EU? To ,že by to byl konkurenční boj se mi zrovna nezdá - vyšetřování se nakonec bude týkat všech - už teď akcie Audi a dalších klesají a to je ještě ani nikdo nezačal vyšetřovat jako VW.
v tom roklenu teda jedou na plný obrátky a dokonce bez katalyzátoru =o))
UBS to vidí jinak. www.deraktionaer.de/aktie/vw-aktie--ubs-haelt-an-d ... Já na to koukám jako vrána. :DDD
jj......
Americký Úřad pro ochranu životního prostředí EPA Volkswagenu nařídil, aby dal na vlastní náklady vozy do pořádku. Majitelé aut ale nemusejí na výzvu reagovat okamžitě. Pochybení automobilky úřad nevyhodnotil jako bezpečnostní riziko.
Volkswagen kvůli skandálu s emisemi ve 3Q vyčlení 6,5 mld. eur (7,3 mld. USD)
Volkswagen musí z amerického trhu stáhnout do servisů přes půl milionu aut. Kauza zasahuje modely Jetta, Golf, Passat nebo Beetle a také vozů Audi A3.
Obvinění míří na 482 tisíc aut. Za každé auto může být Volkswagen pokutován částkou 37.500 amerických dolarů. Kauza jej tedy může stát 18 miliard amerických dolarů! A to se zatím nebavíme o dalších možných žalobách, které by vzešly z dalších stran či od samotných zákazníků, ani o propadu prodejů a celkově poškození reputace. Zjištění o podvodech s emisemi může skupině způsobit problémy s odbytem a vést k odkladu investic. Společnost už sdělila americkým dealerům, aby zastavili prodej některých dieselových vozů a už na ně stáhla reklamy z internetu.
to je katastrofa, bla bla bla, za 14 dní jsou akcie nahoře a někdo si pěkně namastí kapsy. Je to bublina, protože počítač na autě emise neměří, měří to nezávislá stanice, takže jaké to bylo měření a jak to může ovlivnit počítač auta, když si zkušební komisař přidává plyn jak chce při měření emisí ??? a odčítá to jeho nezávislý přístroj. Je to blábol zas některých manipulátorů, kteří to zvětšili, chyba tam mohla nějaká být , možná i trochu úmyslná, ale tak jak to píší to asi nebude.
Tak s tím se teda ztotožnit bohužel nemůžu. Já si to coby laik představuji tak, že zkušební technik sice přidává plyn, ale ŘJ ví, že je na STK (např. z nulové rychlosti, zatažené ruční brzdy, neutrálu a zároveň vyšších otáček motoru, fantazii se tady meze nekladou), takže optimalizuje chod motoru na co nejnižší emise např. snížením výkonu nebo snad dokonce vypnutím některých válců (u benzínů se to používá běžně, ale nevím jestli i u dieselů). V každém případě se ten fígl do konce týdne dozvíme, o tom nepochybuji, jardo. :DDD
Tak ani jsem nemusel dlouho hledat, návod, jakým způsobem lze detekovat STK, už se povaluje na internetu, např. tady. :DDD www.auto.cz/skandal-vw-emisemi-kde-zakopany-pes-89 ...
Celý management VW si teď rve vlasy, ale Jarda to sfoukl během chvilky v jednom příspěvku na diskuzi :)
Ahoj Jardo. Je vidět, že tomu rozumíš. Jen mě zaráží, že tvou argumentaci nepoužil nikdo z představensva VW. Kdyby jsi měl pravdu, bylo by to pro ně na vyhazov. Asi ale chybička někde bude. Třeba se snímají hodnoty z emisí z čidel katalyzátoru a tam bude problém. Při testech statických podvádějí všichni, jak to jen metodika umožňuje. Proto všechna auta uvádějí až o třetinu nižší hodnoty než za jaké se dá jezdit. To se týká i am. automobilek. Řeší cimrmanovsky nesmysly vzniklé v Europarlamentu... Zeleném EU... Takže problém tam asi je, kdyžnšéfové, jimž jde o křeslo se nebrání!Luigi, blázen
...dobojoval ....a hezký vyhazov........chichi
„Katastrofa překonává všechna naše očekávání,“ řekl pro Reuters Ferdinand Dudenhöffer, který vede Středisko automobilového výzkumu při Duisburgsko-essenské univerzitě.,
....a vedoucích pracovníků ..? ..ůůůůůůů
se ani nedivme..
Softwarem určeným k falšování emisních testů je vybaveno 11 milionů aut na celém světě, oznámila dnes automobika Volkswagen.
Vhodná chvíle pro nákup ? Nebo nákup = sebevražda ?
Padající nůž se nechytá.
Ahoj kolegové. U8važoval jsem o tom také, ale pokud VW dostane pokutu na horní hranici, může to být skoro likvidační. Poté stojí zato zvážit koupi. V tomto případě čím hůře, tím lépe..Luigi spekulující blázen
Dle zpráv to vypadá s VW hodně špatně,jestli to nebude úplně likvidační.
úplné likvidaci nevěřím, ale určitě klesnou až na úplné dno. určitě je ostatní konkurenční výrobci chránit nebudou a dají jim to náležitě sežrat, ale na to, kolik VW živí ekonomik, tak je asi krach nemyslitelný. i když, dnes je možné všechno.
Ale - kde je to dno?? V NSR jsme - 22% = 2830,- Kč Tady jsme ještě držáci.
Nikdo neví,kde se to zastaví.Pokud by hrozil krach,Německo ho padnout určitě nenechá.Otázka je,co to bude znamenat pro investory.
Softwarem určeným k falšování emisních testů je vybaveno 11 milionů aut na celém světě, oznámila dnes automobika Volkswagen.to už je fakt hodně silný kafe.
Já to ještě minulý týden přikupoval!!! A to jsem teď "rád" za včerejší prodej se ztrátou 50k :( mrzáci jedni, nejde je za to nějak zažalovat?? No možná bych na žalobu zapomněl, pokud by mně poslali nového VW Tiguana 2016 :D
Tom 2- nic si z toho nedělej, zas to vyleze, podstata VOLKSWAGENU zůstává, vzpomeň si na Britis Petrol, když mu utekla nafta v Mexickém zálivu, to byla horší rána. Já když to ještě klesne pod 100 tak nakoupím co mi drobný stačí. Může to to trvat rok dva dole, ale pak to vyleze na 200 jako dřív.Průšvih to je , nějaké manipulování tam určitě bylo, nějaká pokuta také bude, ale je to šance. Já si říkal, že když to bylo na 260 tak to prodej, vejš už to nepujde, ale nevadí koupil jsem za 100 tak přikoupím a snad se dočkám. VW síla a vyjde z toho silnější protože jsou důkladní jak ve falšování tak ve vývoji.
To je hrůza, tak už i automobilky se snaží poslat co nejvíce spekulantů zpět do pracovního procesu. :DDD
Akcie VOLKSWAGEN AG - zdrojová stránka k tématu diskuze Akcie VOLKSWAGEN AG.
Zasílání Denního souhrnu názorů na Akcie VOLKSWAGEN AG e-mailem.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Akcie VOLKSWAGEN AG.
Burza Prime 11:54 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT(CZG) | 632.00 | +0.64% |
ČEZ | 853.50 | -0.18% |
ERSTE | 1 119.00 | +0.36% |
GEN(NORTON) | 510.00 | +3.24% |
GEVORKYAN | 255.01 | -1.16% |
KB | 869.00 | -0.34% |
KOFOLA | 273.00 | 0.00% |
MONETA | 103.40 | +0.39% |
PHOTON | 45.95 | +0.77% |
PILULKA | 189.00 | -0.53% |
PM | 15 920.00 | +0.51% |
PRIMOCO | 885.00 | -0.56% |
VIG | 749.00 | +0.54% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 23.04.2024 | |
USD americký dolar | 23.672 |
AUD australský dolar | 15.275 |
GBP britská libra | 29.357 |
BGN bulharský lev | 12.916 |
EUR euro | 25.265 |
HUF maďarský forint | 6.420 |
NOK norská koruna | 2.153 |
PLN polský zlotý | 5.854 |
CHF švýcarský frank | 25.977 |
TRY turecká lira | 72.643 |
Komodity online | ||
Ropa | 87.75 USD | 11:34 |
Zlato | 2313.74 USD | 11:34 |
Stříbro | 27.06 USD | 11:34 |
Káva | 223.76 USD | 11:34 |
Cukr | 19.74 USD | 11:34 |
Bavlna | 81.23 USD | 11:34 |