Včera 12.3. mi p. Zajíčková napsala:
Dobrý den,
platba byla z účtu kupující společnosti Davena International a.s. skutečně odepsána dne 24.2. Byť se jednalo o účet u zahraniční banky, zahraniční převod by neměl trvat déle než 5 pracovních dní, tzn. nejpozději 3.3. musely být prostředky připsány na účet Erste Group Bank.
Akcie, které převáděla Erste Group Bank na základě zmocnění svých klientů (klientů Brokerjetu) jsou v tuto chvíli již převedeny a připsány na účtu cenných papírů Davena International a.s.
Jelikož se na nás obrací stále více bývalých akcionářů s tím, že rovněž nebyli od Erste Group Bank vypořádáni a uvedená situace vrhá špatné světlo i na nás, neboť klienti (bývalí akcionáři) se nezřídka (mylně) domnívají, že danou situaci zapříčinila kupující společnost Davena International nezaplacením převodní ceny, kontaktovala jsem Českou spořitelnu, která s námi transakci komunikovala, s žádostí o zjištění příčiny problému a jeho okamžité řešení.
Věřím tedy, že se vše podaří nyní již v dohledné době dořešit.