Nesouhlasím s tím, že k výrobě elektromobilů není potřeba žádné pracovní síly .... tý není potřeba tolik až v momentě, kdy to jede sériovou výrobou, ale v momentě kdy se to rozjíždí, tak je právě tý pracovní síly potřeba nejvíce ,,, a nejvíce těch vzdělaných .... protože ty linky musí někdo navrhnout, zkonstruovat, roboty někdo naprogramovat, navrhnout zprovoznít nové lithiové doly bateriové továrny .... prý v poslení době rozvoj eketrických strojů (nejen auta) brzdí pomalá/nedostatečná výroba baterií ... myslím, že někde to psali ve spojitosti s Teslou, která si právě zařídila/zařizuje vlastně fabriku na baterie. A na to politici spoléhají, že když rozhýbou elektroauta pod rouškou ekologie, tak to rozhýbe ekonomiku ... lidi/firmy začnou vyhazovat stávají věci a nakupovat nové .... a to je co ekonomika chce, zahazovat a kupovat nové věci a točit prachy.
Tím neříkám že elektro auta jsou špatná ... jsou místa, kde mají být (dopravci po velkých městech, pošty, v místech se smogem, v továrnách popojížděči apd.), ale rozhodně mi přijde blbost vyvolávat dojem, že někdo z Horní vsi, kterej dělá 90% jízd mimo město musí mít rychle E-vehykl nebo stroj se START- STOP, vypínáním válců, s močovinou pod kapotou s DFP filtrem i u benzínu, když to vše sníží spotřebu maximálně o 0,3l a auto je dražší a ty díly navíc, co v tom jsou zanechají ekologickou stopu v továrně nebo v servisu, kde mění "díl za díl" a nic se neopravuje.