Před několika dny přitom Daimler zahájil také výrobu malého nákladního vozu s názvem Fuso eCanter. Ten vychází z verze se spalovacím motorem. Elektrická varianta je pak určená především pro přepravu ve městech a na krátké vzdálenosti. Jedním z hlavních důvodů vývoje jsou přitom stále se zpřísňující ekologické limity v některých světových metropolích.
„Do dvou let budeme schopni vyrábět elektromobily za cenu aut se spalovacími motory,“ řekl pro Bloomberg Jorge Rosa. Ten vede továrnu Daimleru v Portugalsku, kde příští rok sériová výroba elektrické dodávky začne. Její dojezd má dosáhnout 130 kilometrů a výrobce očekává, že by mohla ve výrobě zaujmout až 30procentní podíl. Má tomu pomoci také dohoda s logistickou společností UPS, která o vůz projevila zájem. Právě kurýři a poštovní společnosti jsou přitom podle automobilek jedni z nejperspektivnějších zákazníků pro elektromobily.
......mazec....